سید علی احمدزاده در مراسم اختتامیه جشنواره مهر سینمای ایران به عنوان استاندار برتر معرفی و لوح و تندیس ملی جشنواره را دریافت کرد.
کد خبر: ۹۵۴۵۲۴۹
|
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، دومین جشنواره مهر سینمای ایران شب گذشته با شعار اخلاق، آگاهی و امید به ایستگاه پایانی خود رسید و از برترین‌های این جشنواره ملی با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جواد اوجی وزیر نفت، محمد خزائی معاون سینمایی، اکبر عبدی و قادر آشنا دبیر جشنواره مهر سینمای ایران‌‌ تجلیل شد‌.

در این جشنواره که با حضور جواد اوجی به عنوان میهمان ویژه در ایوان شمس تهران برگزار شد لوح تقدیر و تندیس بخش ملی این جشنواره به سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استاندار برتر اعطا شد.

احمدزاده به جهت توسعه زیرساخت‌های سینمایی بویژه حمایت از راه اندازی دو سینمای جدید در استان ( شهرستان دنا و شهرستان بهمئی) و حمایت از رویدادهای سینمایی و اهتمام در اجرایی کردن تفاهم‌نامه‌های میان استان کهگیلویه و بویراحمد و سازمان سینمایی کشور به عنوان استاندار برتر این جشنواره ملی انتخاب شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره مهر سینمای ایران برتر شداستاندار کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره مهر سینمای ایران برتر شد
 
ارسال نظرات