رئیس مرکز جراحی محدود و درمانگاه امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به تشریح خدمات این مرکز درمانی پرداخت و گفت: خدمات این درمانگاه با مناسبت ترین قیمت و بهترین کیفیت به مردم استان ارایه می شود.
کد خبر: ۹۵۴۵۳۰۲
|
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳

اللرررززززر

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، محمد غریب پور در جمع خبرنگاران گفت: تمامی خدمات درمانگاه‌ امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح با تعرفه بسیار مناسب و ارزان عمومی غیر دولتی و با بهترین کیفیت به مردم استان به ویژه اقشار کم درآمد ارایه می شود. 

غریب پور تصریح کرد: درمانگاه امام جعفر صادق (ع) سپاه فتح با بیمه های پایه از جمله نیروهای مسلح، تامین اجتماعی، بیمه سلامت، خدمات درمانی، بانک ها، صدا و سیما، شرکت نفت و گاز، بیمه دی ، سینا، دانا، پارسیان، کوثر و آتیه سازان حافظ طرف قرارداد است و به عموم همشهریان و هم استانی ها نیز خدمات رسانی می کند.

وی بیان کرد: در کلینیک تخصصی این درمانگاه خدمات مختلف از جمله فوق تخصص غدد، متخصص پوست و مو، داخلی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، اعصاب و روان، مغز و اعصاب، چشم پزشکی، ارتوپدی، عفونی، قلب و عروق، اطفال، کلیه و مجاری ادراری، جراح عمومی، نوار عصب ، نوار مغز و اکو انجام می شود .

وی ادامه داد: در درمانگاه امام جعفر صادق(ع) بخش‌های داروخانه، فیزیوتراپی، سونوگرافی، رادیولوژی، آزمایشگاه، او پی جی ( عکسبرداری از دندان )، دندانپزشکی، روانشناسی، شنوایی سنجی، بخش پزشکان عمومی و متخصص و سایر بخش‌ها راه‌اندازی شده است. 

رئیس مرکز جراحی محدود و درمانگاه امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بخش‌های رادیولوژی و سونوگرافی با مجهزترین دستگاه های روز دنیا آماده ارائه خدمات به مردم هستند، عنوان کرد: این مرکز درمانی بخش فیزیوتراپی دارد.

غریب پور به طبقه اختصاصی بخش آزمایشگاه درمانگاه اشاره کرد و گفت: در این بخش انواع خدمات آزمایشگاهی با بهترین کیفیت  انجام می شود. 

این مسئول ابراز داشت: بخش دندانپزشکی درمانگاه نیز در ۹ یونیت راه اندازی شده که در حال حاضر با ۶ یونیت در حال خدمت رسانی است. 

وی تصریح کرد: تمام خدمات عمومی و تخصصی درمانگاه امام جعفر صادق ( ع ) سپاه فتح در یک فضای کاملا مناسب با تعرفه عمومی غیردولتی که با بخش خصوصی قابل مقایسه نیست، ارائه می‌شود.

رئیس مرکز جراحی محدود و درمانگاه امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه فتح بنا دارد در کنار این مجموعه درمانی یک بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی احداث کند که توسط فرمانده کل سپاه کلنگ‌زنی نیز شده است و اکنون در مرحله خاک برداری است که در صورت اضافه شدن این بیمارستان، کمک بزرگی به فضای درمانی استان خواهد شد.

غریب پور اظهار کرد: در آینده نزدیک بخش اتاق عمل جراحی محدود در این مرکز درمانی ایجاد و راه‌اندازی می‌شود.

وی عنوان کرد: نیاز است که اصحاب رسانه در خصوص خدمات ارائه شده در این درمانگاه اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند تا مردم با مراجعه به این درمانگاه متحمل هزینه‌های سنگین درمانی نشوند. 

رئیس مرکز جراحی محدود و درمانگاه امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱۰۰ هزار نفر به این مرکز درمانی مراجعه کردند.

وی افزود: به طور متوسط روزانه ۸۰۰ نفر به درمانگاه امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح مراجعه و خدمات مختلف درمانی دریافت می کنند.

وی گفت: سال گذشته ۲۰۸ هزار نفر بیمار در این مرکز درمانی ویزیت شده‌اند.

درمانگاه امام جعفر صادق (ع ) سپاه فتح به نشانی یاسوج _ خیابان ارتش روبروی خیابان گلستان ۴ واقع شده است و پذیرای بیماران و مراجعه کنندگان عزیز است.

ارایه خدمات درمانی در درمانگاه امام صادق (ع ) سپاه فتح با مناسب ترین قیمت ها/ طرف قرارداد با بیمه های پایه و تکمیلی + ( تصاویر )

ارایه خدمات درمانی در درمانگاه امام صادق (ع ) سپاه فتح با مناسب ترین قیمت ها/ طرف قرارداد با بیمه های پایه و تکمیلیارایه خدمات درمانی در درمانگاه امام صادق (ع ) سپاه فتح با مناسب ترین قیمت ها/ طرف قرارداد با بیمه های پایه و تکمیلیارایه خدمات درمانی در درمانگاه امام صادق (ع ) سپاه فتح با مناسب ترین قیمت ها/ طرف قرارداد با بیمه های پایه و تکمیلیارایه خدمات درمانی در درمانگاه امام صادق (ع ) سپاه فتح با مناسب ترین قیمت ها/ طرف قرارداد با بیمه های پایه و تکمیلیارایه خدمات درمانی در درمانگاه امام صادق (ع ) سپاه فتح با مناسب ترین قیمت ها/ طرف قرارداد با بیمه های پایه و تکمیلیارایه خدمات درمانی در درمانگاه امام صادق (ع ) سپاه فتح با مناسب ترین قیمت ها/ طرف قرارداد با بیمه های پایه و تکمیلیارایه خدمات درمانی در درمانگاه امام صادق (ع ) سپاه فتح با مناسب ترین قیمت ها/ طرف قرارداد با بیمه های پایه و تکمیلیارایه خدمات درمانی در درمانگاه امام صادق (ع ) سپاه فتح با مناسب ترین قیمت ها/ طرف قرارداد با بیمه های پایه و تکمیلیارایه خدمات درمانی در درمانگاه امام صادق (ع ) سپاه فتح با مناسب ترین قیمت ها/ طرف قرارداد با بیمه های پایه و تکمیلیارایه خدمات درمانی در درمانگاه امام صادق (ع ) سپاه فتح با مناسب ترین قیمت ها/ طرف قرارداد با بیمه های پایه و تکمیلیارایه خدمات درمانی در درمانگاه امام صادق (ع ) سپاه فتح با مناسب ترین قیمت ها/ طرف قرارداد با بیمه های پایه و تکمیلیارایه خدمات درمانی در درمانگاه امام صادق (ع ) سپاه فتح با مناسب ترین قیمت ها/ طرف قرارداد با بیمه های پایه و تکمیلیارایه خدمات درمانی در درمانگاه امام صادق (ع ) سپاه فتح با مناسب ترین قیمت ها/ طرف قرارداد با بیمه های پایه و تکمیلیارایه خدمات درمانی در درمانگاه امام صادق (ع ) سپاه فتح با مناسب ترین قیمت ها/ طرف قرارداد با بیمه های پایه و تکمیلیارایه خدمات درمانی در درمانگاه امام صادق (ع ) سپاه فتح با مناسب ترین قیمت ها/ طرف قرارداد با بیمه های پایه و تکمیلیارایه خدمات درمانی در درمانگاه امام صادق (ع ) سپاه فتح با مناسب ترین قیمت ها/ طرف قرارداد با بیمه های پایه و تکمیلی

 

 

 

 

ارسال نظرات