خبرهای داغ:

گرامی داشت هفته وقف و نیروی انتظامی در نمازجمعه بهبهان

همزمان با آغاز هفته وقف و نیرو انتظامی نماز جمعه این هفته با حضور و سخنرانی ریاست اداره اوقاف و پرسنل نیرو انتظامی بهبهان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۴۵۳۱۹
|
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج بهبهان: حجت الاسلام روحیانی نژاد ریاست اداره اوقاف بهبهان در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ضمن گرامی داشت هفته وقف و نیرو انتظامی، نسبت به اثرات وقف در زندگی پرداخت و گفت؛ اثرات وقف در بعد‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در زندگی ما موثر و تاثیر گذار میباشد.

او می‌گوید: در بُعد اجتماعی اثر وقف را تامین کننده منابع برای برطرف نمودن نیاز‌های فردی و اجتماعی دانسته است و گفت موقفاتی در سطح شهرستان میباشد که به دست نیازمندان واقعی در سال میرسد.

امام جمعه شهرستان بهبهان ضمن گرامیداشت هفته وقف و نیرو انتظامی، اهمیت سنت حسنه وقف و عام المنفعه بودن این سنت، افراد دارای توان مالی و واجدین شرایط را دعوت به این کار نیک فرمودند و از ایشان خواستند در بهداشت و درمان، آموزش، استفاده فقرا و جوانانی که مشکل مسکن دارند به سنت حسنه‌ای که از پیامبر عظیم الشان اسلام به یادگار مانده است عمل نمایند.

خطیب نماز جمعه شهرستان بهبهان گفت: فلسفه اداره اوقاف و کار ایشان این است که باید از موقوفات مردم حفاظت نماید و جلوی حیف و میل‌ها را بگیرد. اگر این موقوفات صاحب و سرپرست نداشته باشند، حیف و میل زیاد می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها