فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از کارکنان این یگان به مناسبت هفته فراجا با سردار کیقباد مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی استان دیدار و از خدمات فراجا تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۵۴۵۵۶۲
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج ،سردار کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با بیان اینکه ۱۳ تا ۱۹ مهرماه به نام هفته نیروی انتظامی با شعار «جامعه قانون‌مدار، پلیس خدمتگذار» آغاز شده‌ است، گفت: انضباط اجتماعی از مؤلفه‌های مهم پیشرفت در جوامع بشری است و یکی از رموز موفقیت کشورهای توسعه یافته تبعیت از قانون و قانون‌مداری است.

وی اولویت امروز در همه جوامع بشری را امنیت دانست و گفت: امروز در اقصی نقاط کشور و استان پلیس از امنیت مردم به خوبی محافظت می‌کند.

مصطفایی در پایان گفت: نیروی انتظامی حافظ و ضامن نظم و امنیت و حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی است و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته فراجا به تمامی حافظان امنیت در نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی نقش بسیار مهمی در تامین نظم و برقراری امنیت در کشور دارد.

سردار حسن حکمتیان افزود: به عنوان یک سرباز در تیپ ۴۸ فتح خود را خادم مردم می دانیم و در کنار حافظان نظم و امنیت از کیان این کشور دفاع خواهیم کرد.

در پایان این دیدار سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح با اهدای لوح سپاس از سردار کیقباد مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی استان تجلیل کرد.

 

تجلیل فرمانده تیپ ۴۸ فتح از فرمانده نیروی انتظامی استان + (تصاویر)تجلیل فرمانده تیپ ۴۸ فتح از فرمانده نیروی انتظامی استان + (تصاویر)تجلیل فرمانده تیپ ۴۸ فتح از فرمانده نیروی انتظامی استان + (تصاویر)تجلیل فرمانده تیپ ۴۸ فتح از فرمانده نیروی انتظامی استان + (تصاویر)تجلیل فرمانده تیپ ۴۸ فتح از فرمانده نیروی انتظامی استان + (تصاویر)تجلیل فرمانده تیپ ۴۸ فتح از فرمانده نیروی انتظامی استان + (تصاویر)

 

 

ارسال نظرات