خبرهای داغ:
سردار مجیدی خبر داد

انتشار ۲۰۰ کتاب دفاع مقدس در استان همدان

همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت با حضور ۱۱۰ ناشر در حال برگزاری است، گفت: از کنگره اول تا دوم حدود ۲۰۰ کتاب منتشر شده است.
کد خبر: ۹۵۴۵۵۷۵
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در آئین افتتاح دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت، ضمن تقدیر از تمام مسئولین که در این مدت پای کار بودند، اظهار کرد: ۱۱ سال پیش در اولین کنگره شهدای استان همدان، شهید همدانی سهم بسزایی داشت.

وی با بیان اینکه زمانی که برنامه‌ریزی شد برای کنگره دوم استان همدان، شورای سیاستگذاری کنگره به ریاست امام جمعه شکل گرفت و به ریاست استاندار تشکیل جلسه داد، افزود:  ذیل این ستاد ۲۳ کمیته برنامه‌ریزی و ده‌ها برنامه پیشنهادی بود که ۲۰۰ برنامه پیگیری و اجرا شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: یکی دیگر از برنامه‌ها برگزاری ۴ هزار یادواره بود که ۲ هزار یادواره مدرسه محور شکل گرفت که فضای فرهنگی استان را تغییر داد؛ همچنین توزیع ۳ هزار و ۵۳۵ جهیزیه بود که امروز با حضور مسئولین ۸۰۰ سری آن توزیع شد.

وی ادامه داد: برنامه میدانی فصل شیدایی به مدت ۱۵ شب با حضور ۱۵۰ هزار نفر از مردم در نمایشگاه برگزار شد و بسیار تاثیرگذار بود.

سردار مجیدی بیان کرد: دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت با حضور ۱۱۰ ناشر در حال برگزاری است که در این نمایشگاه کتاب شهدا از زبان خود شهدا معرفی می‌شود و از کنگره اول تا دوم حدود ۲۰۰ کتاب منتشر شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار