خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

کتاب‌های دفاع مقدس روایتی است که تاریخ ما را می‌سازد

همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: کتاب‌های دفاع مقدس روایتی است که تاریخ ما را می‌سازد و از شانه‌های تاریخ افق آینده را می‌توان دید و زمینه و بستر را این کتاب‌ها برای آینده به ما می‌دهد.
کد خبر: ۹۵۴۶۵۸۹
|
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴
کتاب‌های دفاع مقدس روایتی است که تاریخ ما را می‌سازد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در یادبود چهلمین روز تدفین شهید گمنام در نمایشگاه بین المللی همدان که همزمان با آیین اختتامیه دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت با حضور نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار کرد: وقتی به مشکلات استان نگاه می‌کنم در بحث کنگره، فصل شیدایی و خیلی از مشکلات دیگر این شهید والامقام برای استان گره‌گشایی کرد.

وی با بیان اینکه این شهید در عملیات رمضان به شهادت رسید و ممکن است از بچه‌های همدان باشد، افزود: امیدواریم بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه در آستانه کنگره درخواست شد، دوازدهمین نمایشگاه در همدان برگزار شود و از همه مسئولین تشکر می‌کنم که برای برگزاری نمایشگاه کمک کردند، گفت: امروز صبح از کتاب شهید اسلامیان با عنوان «مجنون من لیلی است » رونمایی شد.

وی ابراز کرد: اگر زندگی شهید اسلامیان را در سال‌های ۶۰ و ۶۱ بنگریم در پاوه و بعد از آن در لشکر  انصارالحسین(ع) با نقش آفرینی این شهید مواجه می‌شویم.

سردار مجیدی عنوان کرد: کتاب‌های دفاع مقدس روایتی است که تاریخ ما را می‌سازد و از شانه‌های تاریخ افق آینده را می‌توان دید و زمینه و بستر را این کتاب‌ها برای آینده به ما می‌دهد.

در ادامه این مراسم گروه سرود مرآت به اجرا پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار