خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج گتوند به مناسبت درگذشت مادران شهیدان والامقام اسکندر فتاحی و اسماعیل کلانتر رشیدی پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۴۵۷۳۶
|
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸

حجه الاسلام والمسلمین عسکری، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه گتوند با صدور پیامی درگذشت مادران شهیدان والامقام اسکندر فتاحی واسماعیل کلانتر رشیدی را تسلیت گفت.

 

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انالله و انا الیه راجعون 

 

درگذشت بانوان مؤمنه حاجیه خانم گوهر فتاحی و سکینه قلی زاده ، مادران شهیدان والامقام اسکندر فتاحی و اسماعیل کلانتر رشیدی را به خانواده‌های محترم و بازماندگان این مادران فداکار تسلیت عرض می‌کنم.

 

انا لله و انا الیه راجعون‌

ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.

درگذشت بانوان ماجده و مؤمنه، مادران ارجمند شهیدان والامقام اسکندر فتاحی و اسماعیل کلانتر رشیدی را به خانوادهای محترم‌ ایشان، سایر وابستگان و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم.

از درگاه پروردگار متعال برای آن فقيده سعيـده آمرزش و رحمت واسعـه الهـي و براي بازماندگان معـزز، صبـر و بردباری مسالت دارم . امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند

ارسال نظرات
پر بیننده ها