خبرهای داغ:

تسلیت استاندار خوزستان برای درگذشت مادران شهیدان رجبی و آبرومند

استاندار خوزستان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت مادر شهیدان سید علی و سید احمد رجبی و درگذشت مادر شهیدان مجید و مسعود آبرومند را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۶۰۳۱۷۳
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در این پیام تسلیت برای درگذشت مادران شهید رجبی و آبرومند عنوان کرد: خبر درگذشت بانوی مومنه مرحومه حاجیه خانم «نشمینه صادقی حسنوند» مادر گرامی شهیدان “سید علی و سید احمد رجبی” از شهدای هشت سال دفاع مقدس موجب تالم و تاثر خاطر اینجانب شد.

 

حسینی محراب افزود: این مادر ایثارگر و صابر در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری (س)، فرزندانی شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از دین و ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کرد.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، مصیبت وارده را به خانواده داغدار ایشان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهید پرور استان خوزستان به ویژه مردم اهواز تسلیت گفت و از پروردگار متعال علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش برای آن فقیده سعیده و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت کرد.

 

استاندار خوزستان همچنین درگذشت بانوی مومنه مرحومه حاجیه خانم «رقیه طباطبایی نژاد» مادر گرامی شهیدان «مجید و مسعود آبرومند» از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفت و اظهار کرد: این مادر فداکار که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، فرزندانی مجاهد و ایثارگر تربیت و در راه دفاع از دین و انقلاب اسلامی هدیه کرد، الگویی ماندگار در فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌رود.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، مصیبت وارده را به خانواده داغدار ایشان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهید پرور استان خوزستان تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده علو درجات و رحمت بیکران و برای بازماندگان، صبر و سلامتی مسئلت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار