توزیع ۳۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر از توزیع ۳۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند این استان در پویش همکلاسی مهربان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۶۰۴۱
|
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ علی غضنفری در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری از توزیع ۳۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند استان بوشهر خبر داد و گفت: امسال نیز مانند هر ساله با برگزاری پویش همکلاسی مهربان، نهاد‌هایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر، سازمان بسیج سازندگی این استان، اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و سازمان بسیج دانش آموزی این استان با همکاری و هم افزایی با یکدیگر توانستند بسته‌های لوازم تحریری را برای دانش آموزان کم بضاعت تدارک دهند.

علی غضنفری با اشاره به توزیع بسته‌های لوازم التحریر بین دانش آموزان کم بضاعت استان بوشهر تصریح کرد: ۲۵۰۰ بسته لوازم التحریر توسط سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر و هزار بسته دیگر نیز توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان و سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر بین دانش آموزان کم بضاعت توزیع می‌شود.

توزیع ۳۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند

وی در پایان هدف از برگزاری پویش همکلاسی مهربان را ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری دانست و اظهار کرد: تمامی پویش‌هایی که در راستای حمایت از نیازمندان برگزار می‌شود باعث افتخار استان و ترویج این فرهنگ مهم توسط نهاد‌های حمایتی در جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار