اختصاص 60 میلیارد تومان برای زیرساخت‌های گردشگری اردبیل

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: 60 میلیارد تومان برای زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل تخصیص یافته است.
کد خبر: ۹۵۴۶۰۴۸
|
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

اختصاص 60 میلیارد تومان برای زیرساخت‌های گردشگری اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب اظهار کرد: ۱۰ درصد از اعتبارت استانی سال ۱۴۰۲ برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌های گردشگری تخصیص پیدا کرده است.

وی افزود: از اعتبارات سال ۱۴۰۲ مبلغ ۶۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های گردشگری استان تخصیص یافته است که این مبلغ معادل ۱۰ درصد از کل اعتبارات تملک دارایی‌ استان را تشکیل می‌دهد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تاکید کرد: این در حالی است که طبق قانون بودجه ۱۴۰۲، شوراهای برنامه‌ریزی استان‌ها برای تخصیص ۵ درصد از اعتبارات به زیرساخت‌های گردشگری موظف شده‌اند و تخصیص بیش از آن نشان دهنده اهتمام ویژه استان برای توسعه صنعت گردشگری است. 

محمدی ادیب ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه استان اردبیل یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور محسوب می‌شود و با توجه به نیاز استان برای ایجاد زیرساخت‌های بیشتر، انتظار می‌رود که اعتبارات ملی نیز همانند اعتبارات استانی در زمینه زیرساخت‌های گردشگری با افزایش محسوسی مواجه شوند.

ارسال نظرات