خبرهای داغ:
رئیس بنیاد نخبگان قم گفت: همایش ملی علامه ذوالفنون حسن‌زاده آملی طلیعه همایش بین المللی خواهد بود که برای معرفی جنبه‌های گوناگون شخصیت علمی، معرفتی و... این استاد در سال‌های بعد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۶۲۹۹
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید سعید رضا منتظری رئیس بنیاد نخبگان قم در همایش ملی علامه ذوالفنون حسن‌زاده آملی(ره) که چهارشنبه ۱۹ مهر ماه در سالن همایش‌‎های غدیر برگزار شد، با اشاره به اینکه تجلیل از بزرگان انسانی اسلامی از برنامه‌های بنیاد نخبگان است، عنوان کرد: ۲۰۰ مقاله به این همایش رسیده است.

وی با بیان اینه به خاطر جنبه‌های علمی و سلوک رفتاری ایشان مقالات سنگینی بود که باید توسط متخصصین داوری می‌شد، ادامه داد: ۵۳ مقاله توسط داوران انتخاب شد که در مجلات مختلف علمی و پژوهشی چاپ می‌شود.

سرپرست بنیاد نخبگان استان قم با اشاره به رونمایی از تمبر یادبود اضافه کرد: امروز علاوه بر رونمایی از آثاری از علامه از دو کتاب حدیث سهر نوشته استاد رمضانی و کتاب دیروز دانش نوشته حدادعادل رونمایی می‌شود.

منتظری ضمن تشکر از همه دانشگاهها، مؤسسات و سازمان‌هایی که در این برنامه کمک کردند، بیان کرد: این همایش طلیعه همایش بین المللی خواهد بود که برای معرفی جنبه‌های گوناگون شخصیت علمی، معرفتی و.. این استاد در سال‌های بعد برگزار می‌شود که با چاپ آثار استاد همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات