افتتاح پایگاه مقاومت بسیج صنعت،معدن و تجارت در شهرکرد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج اقشار و متخصصین کشور گفت: بسیج صنعت با شناسایی مشکلات تولید به‌منظور رفع این مشکلات تلاش و برای ارتقای تولید به‌ویژه در بخش خصوصی تسهیل‌گری کند.
کد خبر: ۹۵۴۶۳۶۱
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام امیرحسین شاهانی امروز چهارشنبه 19مهرماه در آیین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: دشمن علاوه بر تلاش برای به مخاطره انداختن امنیت نظامی در ایران به‌دنبال ایجاد خطر در امنیت سایر حوزه‌های کشور است امام حضور بسیج و بسیجیان مهم، امنیت‌آفرین و مایه دلگرمی خواهد بود.

وی با اشاره به اثرات مطلوبی بسیجیان در بخش‌ها و قشرهای مختلف و تلاش برای توسعه برنامه‌های فرهنگی افزود: برنامه‌های فرهنگی و جهادی باید توسعه بیشتری داده شود و برای مدیران، متخصصان، اساتادان و شخصیت‌های مؤثر استانی تداوم داشته باشد.

شاهانی، شناسایی ظرفیت‌های صنعت چهارمحال و بختیاری و ارتقای توان و ظرفیت تولید، دانش‌بنیان‌ها و نخبگان بخش‌های مختلف استان را ضروری اعلام و تصریح کرد: در این راستا پایگاه بسیج شهید چمران صنعت، معدن و تجارت مسوولیت اصلی شناسایی و کمک به این ظرفیت‌ها را دارد.

وی با اشاره به تحولات سیاسی بین‌المللی اخیر یادآور شد: اسرائیل که روزی در دنیا عربده‌کشی و از نظر نظامی به برخی کشورها آسیب وارد می‌کرد هم‌اکنون در وضعیت اسفباری قرار گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در بسیج اقشار و متخصصین کشور پیشرفت‌های کنونی کشور را مرهون انقلاب اسلامی و پیام انقلاب دانست و اظهار داشت: دنیای امروز عرصه رقابت است و در این راستا باید از نظر علمی به‌ویژه در تولیدات علمی و صنعتی ارتقا پیدا کرد.

وی تولید را یکی از نشانه‌های وجود امنیت دانست و گفت: بسیج صنعت هم باید با شناسایی مشکلات تولید به‌منظور رفع این مشکلات تلاش و برای ارتقای تولید به‌ویژه در بخش خصوصی تسهیل‌گری کند.

شاهانی تاکید کرد: تمامی قشرهای بسیج مانند حقوق‌دانان، رسانه، مهندسان صنعتی و گروه‌های دیگر باید با شناسایی موانع و تسهیل‌گری در مسیر اجرای امور راه‌گشای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان باشند.

وی تبلیغ فعالیت‌های اُمیدآفرین، مثبت و اثرگذار و جلوگیری از انتشار مطالب منفی در فضای مجازی را ضروری دانست و افزود: مردم به‌ویژه جوانان باید از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی آگاهی داشته باشند و بسیج امروز باید میدان‌دار این عرصه‌ها باشد.

شاهانی به شکست امنیتی دشمن اشاره و تصریح کرد: فعالیت بسیج فقط در بحث امنیت نظامی نیست و باید در عرصه‌های مختلف به‌ویژه برای شکست راهبُرد جدید دشمن یعنی اخلال در مسئله اقتصادی تلاش بیشتری کند.

ارسال نظرات