خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: باید در دانشگاه اقدامات مناسبی فرهنگی انجام شود تا جریان انقلابی در فضای دانشگاهی حیات پیدا کرده و نقش آفرین باشد.
کد خبر: ۹۵۴۶۴۹۴
|
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

 

قزوین_ به گزارش بسیج؛ دکتر ابوذر محمدی در دیدار صمیمانه با مسئول بسیج و اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه فنی مهندسی بوئین زهرا اظهار کرد: باید در دانشگاه اقدامات فرهنگی مناسبی انجام شود تا جریان انقلابی در فضای دانشگاهی حیات پیدا کرده و نقش آفرین باشد.

وی افزود: چنانچه جریان و تفکر انقلابی در بین دانشجویان با بصیرت و بیدار امروزی نهادینه شود و نفوذ پیدا کند و جریان انقلابی به درستی سازماندهی شود در این صورت می توان گفت توانسته ایم فضای دانشجویی را در مسیری صحیح مدیریت کنیم.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: آرمان بسیج دانشجویی بلند است و مهمترین سرمایه ما همین دانشجویان بسیجی هستند زیرا امکانات مجهز و بالا، بدون برخورداری از نیروی انسانی توانمند، متخصص و دغدغه مند نمی تواند راهگشا باشد.

وی با تاکید بر اینکه هر کدام از دانشجویان بسیجی توانمند می توانند به تنهایی یک حاج قاسم باشند؛ ادامه داد: دشمن همواره برای تسخیر مغزهای جوانان به ویژه دانشجویان ایرانی تلاش می کند و همه همت ما بر این استوار است که بگوئیم ما می توانیم مشکلات را رفع و به بلندترین افق های اندیشه جهانی دست پیدا کنیم. اگر به این مباحث باور داشته باشیم قطع به یقین، شدنی خواهد بود.

دکتر محمدی خاطرنشان کرد: باید بر اساس افق تعیین شده در سازمان بسیج دانشجویی، برنامه ریزی منسجم و مدون برای تحقق اهداف از پیش تعیین شده طراحی و ارائه شود.

وی عنوان کرد: افرادی که فارغ از کمبودها و موانع دارای افق بلند، ایده ها و اندیشه های ناب بوده و اصطلاحا خط شکن و ساختارشکن بودند و با قدرت در مسیر درست حرکت کردند همواره منشا اثر و تغییرات مهم و موثر در طول تاریخ بودند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: اقداماتی که در بسیج دانشجویی اجرا می شود در حقیقت مظاهر اجرایی آیات قرآنی است، شما دانشجویان بسیجی باید ارزش کار خود را بالا بدانید چراکه این دوران تکرارنشدنی است.

وی در پایان با قدردانی از تلاش اعضای شورای بسیج دانشجویی، بر حمایت و پیگیری از طرح ها و ایده های خوب دانشجویان تاکید کرد.

شایان ذکر است؛ در این جلسه مسئول بسیج و اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه فنی مهندسی بوئین زهرا، مطالبات و دغدغه های خود در حوزه های مختلف را مطرح کردند که فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در جهت پیگیری و بررسی موارد مطرح شده قول مساعد داد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها