بیانیه سپاه استان اردبیل،بسیج اقشار و جانبازان و رزمندگان درباره «طوفان الاقصی»؛ موجب بهت و حیرت جهانیان و ترس و وحشت اردوگاه استکبار شد

راهپیمایی اهالی استان اردبیل در حمایت از مردم مظلوم فلسطین فردا 21 مهرماه راس ساعت 11 در میدان شریعتی اردبیل و در شهرستانها نیز بعد از اقامه نماز جمعه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۴۶۵۴۶
|
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

بیانیه سپاه استان اردبیل،بسیج اقشار و جانبازان و رزمندگان درباره «طوفان الاقصی»؛ موجب بهت و حیرت جهانیان و ترس و وحشت اردوگاه استکبار شد

عملیات ترکیبی و غرور آفرین گروه‌های مبارز فلسطینی تحت عنوان «طوفان الاقصی» علیه مواضع و استحکامات رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رسانید و موجب بهت و حیرت جهانیان و ترس و وحشت اردوگاه استکبار شد.
متن بیانیه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
بیانیه سپاه استان اردبیل،بسیج اقشار و جانبازان و رزمندگان
درحمایت از عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی مبارزان فلسطینی
عملیات ترکیبی و غرور آفرین گروه‌های مبارز فلسطینی تحت عنوان «طوفان الاقصی» علیه مواضع و استحکامات رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رسانید و موجب بهت و حیرت جهانیان و ترس و وحشت اردوگاه استکبار شد. این عملیات، کلام الهی «إِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ» را که در سال‌های اخیر مبنای اعتقادی گروه‌های اسلامی فلسطین بود به یک باور یقینی تبدیل و سخن تاریخی، ماندگار و پیش بینی حکیمانه ولی امر مسلمین را که «رژیم سفاک اسرائیل یک بازنده است» را خیلی زود در منظر جهانیان عیان ساخت و دنیا فهمید که ملت فلسطین که داغ سال‌ها ظلم و ستم وحشیگری‌های رژیم سفاک و کودک‌کش را در سینه دارد امروز علم انتقام برافراشته و با اتکاء به جوانان غیور و برومند فلسطینی و با آموخته‌هایی که از اسلام و انقلاب اسلامی و توصیه‌های حکیمانه ولی امر مسلمین کسب کرده است تبدیل به یک نیروی ایمانی توانمند شده و قادر به اجرای پیچیده‌ترین عملیات‌های ترکیبی در کانون‌های قدرت صهیونیستی است و با اقتدار کامل و صلابت و سلحشوری، سخت‌ترین شکست تاریخی را بر او تحمیل می‌کند.
بی شک این پیروزی و رعب و وحشتی که بر اردوگاه صهیونیزم مستولی شد (وَ قَذَفَ فی قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُمْ بِأَیْدیهِمْ وَ أَیْدِی الْمُؤْمِنینَ) نتیجه و ثمره توسل و تمسک به ساحت قدس ربوبی و تجلی خاص الهی بر سپاه اسلام است که امروز در قامت جوانان فلسطینی متبلور شده است و جای دارد به پاس این پیروزی بزرگ بر آستان ربوبیش سر تعظیم فرود آورده و با خضوع و خشوع صورت برخاک نهاده سجد شکرش بجا می‌آوریم که «بَلَیٰ إِنْ تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا وَیَأْتُوکُمْ مِنْ فَوْرِهِمْ هَٰذَا یُمْدِدْکُمْ رَبُّکُمْ بِخَمْسَةِ آلَافٍ مِنَ الْمَلَائِکَةِ مُسَوِّمِینَ».
حال که دشمن صهیونیستی در میدان نبرد شکست مفتضحانه‌ای از رزمندگان فلسطینی خورده و حیثیت و جایگاه نظامی و امنیتی خود را بر باد رفته می‌بیند و با همان خوی وحشی و ددمنشانه، مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی خود قرار داده و با بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها و به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه و با اتکاء به مدد و یاری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در صدد است از این طریق آبروی از دست رفته خود را ترمیم نماید. لذا ضمن محکوم کردن این اقدامات سفاکان و جلادان کودک‌کش رژیم منحوس اسرائیل اعلام می‌کنیم:
۱. اسرائیل رفتنی است و عملیات کوبنده مبارزان فلسطینی در یوم‌الله پانزدهم مهر اولین گام برای فرو ریختن بنیان‌های سست این رژیم منحوس است و ضربات مهلک و نابود کننده و قوی‌تر ملت به پا خاسته فلسطین برای هدم این جرثومه فساد در پیش است. به آمریکا هشدار می‌دهیم بیش از این برای حفظ و حیات رو به اضمحلال این ولیده منحوس و اسب مرده تلاش نکند. حضور در منطقه و اعزام ناو و انتقال تسلیحات، نه تنها خللی در اراده و عزم رزمندگان سلحشور فلسطینی ایجاد نخواهد کرد بلکه خشم بیشتر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را برانگیخته و جز تهدید منافع و افزایش نفرت بیشتر برای آمریکا و متحدان غربی و نهایتا پشیمانی ارمغانی دیگری نخواهد داشت.
سپاه استان اردبیل،بسیج اقشار استان،جانبازان و رزمندگان استان اردبیل؛ ضمن ادای احترام و نثار سلام و صلوات به روح پرفتوح شهدای طریق القدس و اعلام حمایت از ملت قهرمان فلسطین بالاخص گروه‌های مقاومت اسلامی، از اهالی سلحشور و آگاه و فهیم استان اردبیل دعوت می‌کند تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جمعه، بار دیگر ضمن اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس، مرگ اسرائیل را فریاد زنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار