خبرهای داغ:
آیت الله رئیسی در دیدار با فعالان فرهنگی و اجتماعی فارس گفت: بسیج سازندگی و گروه های جهادی اقدامات بزرگی انجام داده اند و دولت نیز از آن‌ها حمایت خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۴۶۹۲۰
|
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آیت الله سید  ابراهیم رئیسی در ادامه  برنامه‌های  روز دوم  خود در استان فارس در دیدار با علما، روحانیون، فعالان فرهنگی و اجتماعی فارس ضمن تشکر صمیمانه از گروه‌های جهادی استان  فارس و  تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی اقدامات بزرگی انجام داده‌اند، بیان کرد: زمانی که جهاد سازندگی با وزارت کشاورزی ادغام شد، خیلی‌ها فکر می‌کردند که این اقدام به صلاح کشور نیست، اما با تشویق‌های رهبری جریان جهادی ادامه پیدا کرد.   

رئیس جمهور افزود: در ابتدای دولت قصد داشتیم که مجددا وزارت جهاد کشاورزی را تشکیل دهیم، اما با مشاهده گستردگی فعالیت‌های گروه‌های جهادی از این تصمیم صرف نظر شد.   

آیت الله رئیسی با بیان اینکه شورای عالی جهاد با هدف هدایت، حمایت و نظارت بر عمکلرد گروه‌های جهادی تشکیل شده است، افزود:  بسیج  سازندگی کار‌های بزرگی انجام  داده است که قابل تقدیر است.   

وی با اشاره به وجود بیش از ۵۰۰۰ گروه جهادی در استان فارس، تصریح کرد: حتما از گروه‌های جهادی بسیج و فعالیت‌های بسیج سازندگی حمایت خواهیم کرد.  

به گزارش بسیج، در ابتدای این دیدار علی اصغر قاسمی، مسئول مجمع جهادگران استان فارس، گزارشی از اقدامات جهادگران استان فارس را مطرح کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها