خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۴۷۲۴۸
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین(ع) استان اصفهان: به منظور بالا بردن بینش بصیرتی و اخلاقی، کلاس اخلاق با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رضایی و  با حضور پایوران گردان ۱۰۸ امام حسین(ع) در محل ساختمان گردان برگزار شد.

  حجت الاسلام والمسلمین رضایی استاد اخلاق در مورد فضیلت خیرخواهی برای عموم وحذف صفت خودخواهی از نفس و شخصیت دهی به فرزندان و احترام به خانواده گفت: باعظمت ترین انسان ها از نظر خداوند متعال آنهایی هستند که در دنیا برای خیر رساندن به مردم بیشتر وقت می گذارند.

وی در خصوص حدیث دیگر به نقل از پیامبر اکرم (ص)  افزود: بعضی ها در روز قیامت عمل خاصی انجام ندادند اما به بهشت می روند به خاطر خیرخواهی ، در همین راستا بهترین عمل خیرخواهی می باشد.

 حجت الاسلام والمسلمین رضایی در ادامه افزود: پیامبر در ادامه حدیث خود پیرامون خیرخواهی فرمودند: هرکسی که زمینه ی راحتی وخوشی خانواده رافراهم می کند خداوند دو چیز به  او می دهد ؛ اول رزق زیاد و دوم عمر پربرکت زیاد می شود.

وی  در پایان به مسئله ی اخیر دنیا اشاره نموده و گفت: طبق آیه ی دوم از سوره ی حشر خداوند ترس و رعب و وحشت را در دل اسرائیلی ها انداخته است و بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی انشاالله درآینده نزدیک خبرهای خوشی به دستمان خواهد رسید .

ارسال نظرات