با مشارکت ستاد اجرائی حضرت امام (ه)، بسیج سازندگی سپاه فتح استان و خیرین ۶۰۰ بسته آموزشی و نوشت افزار به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان خانواده های زندانی نیازمند کهگیلویه وبویراحمد اهداء شد.
کد خبر: ۹۵۴۷۳۱۸
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد، منصور بیژنی مدیر کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گفت: با پیگیری های انجام شده و با همکاری گروه جهادی شهید لاجوردی زندان های استان و مشارکت بسیج سازندگی سپاه فتح ، ستاد اجرایی حضرت امام (ره) و همراهی خیرین و نیکوکاران ۶۰۰ بسته نوشت افزار از طریق انجمن های سه گانه استان ما بین خانواده های نیازمند استان توزیع شد.

وی افزود: از آنجائیکه سرپرست خانواده در زندان بسر می برد خود را موظف و مکلف به حمایت مادی و معنوی از خانواده های زندانی می دانیم لذا با سرکشی های مداوم و بررسی وضعیت خانواده های معسر زندانیان در حد توان نسبت به مرتفع نمودن مشکلاتشان اهتمام جدی خواهیم داشت.

بیژنی در ادامه عنوان داشت: ارزش ریالی این بسته های اهدایی ۳۰۰ میلیون تومان بوده که بین انجمن های دهدشت، گچساران و یاسوج بنا به جمعیت توزیع و به خانواده های نیازمند اهداء شد.

ارسال نظرات