معاون تحلیل و بررسی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: ۵۰ هزار استاد بسیجی در کشور داریم که آماده خدمت رسانی در زمینه‌های گوناگون هستند.
کد خبر: ۹۵۴۷۳۳۶
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،حسین عبداللهی؛ معاون تحلیل و بررسی سازمان بسیج اساتید کشور، جواد بخشی الموتی، معاون رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور به همراه امین موسایی مسئول سازمان بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد، صادق خرسندیان جانشین بسیج اساتید استان و یاسر صداقت روابط عمومی بسیج اساتید استان با سردار مثنوی جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کردند.

حسین عبداللهی؛ معاون تحلیل و بررسی سازمان بسیج اساتید کشور امروز در دیدار با سردار مصطفی مثنوی؛ جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیج اساتید در زمینه‌های مختلف جهاد تبیین، مقابله با جنگ نرم، تربیت نسل آینده و حل مشکلات جامعه دارای ظرفیت است، گفت: این نهاد آمادگی دارد تا با سایر نهادها و سازمان‌ها همکاری کند و در راستای حل مسائل جامعه قدم بردارد.

وی بر ظرفیت‌های بالای بسیج اساتید تأکید کردند و خواستار استفاده بیشتر از این ظرفیت‌ها در عرصه‌های مختلف شدند.

عبدالهی گفت: بسیج اساتید ظرفیت‌های زیادی دارد که از همه آن استفاده نشده است.

وی یکی از ظرفیت‌های اساتید بسیجی کشور را مشارکت در جهاد تبیین دانست و گفت: با استفاده از این ظرفیت در سال جاری ۴۰۰۰ جلسه در سطح دانشگاه‌ها و مدارس کشور انجام شد.

۵۰ هزار استاد بسیجی در کشور آماده خدمت در زمینه‌های گوناگون هستند

جواد بخشی الموتی، معاون رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور نیز در این نشست گفت: در مسیر سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری باید از ظرفیت اساتید و جامعه بسیج اساتید استفاده شود.

وی اظهار داشت: جامعه استادی کشور نیاز به توجه دارند و باید نظر آنان در زمینه های مختلف پرسیده شود تا بتوانند در فرایند توسعه کشور کمک کنند.

بخشی افزود: اساتید بسیجی در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ظرفیت های بالایی دارند که باید از این ظرفیت ها در مسیر توسعه کشور استفاده شود.

وی همچنین خواستار برگزاری نشست های مشترک بین بسیج اساتید کشور و استانی با سایر اقشار بسیج شد تا زمینه هماهنگی و هم‌افزایی بین این اقشار فراهم شود.

۵۰ هزار استاد بسیجی در کشور آماده خدمت در زمینه‌های گوناگون هستند

جانشین سپاه فتح استان نیز گفت: بسیج اساتید قشر مرجع است و دانش آموزان قشر هدف و قشر دانش‌آموخته دانشجویی مرتبط به این دو قشر است.

سردار مصطفی مثنوی افزود: جمهوری اسلامی دوران اصلاحات و اعتدال را طی کرده است و تجربه های گرانقدری در این سال ها کسب شده است.

وی با اشاره به اینکه یک از دغدغه کلی بزرگان نظام جمهوری اسلامی هماهنگی بین اقشار مختلف بسیج است گفت: بسیج اساتید می‌تواند با برگزاری نشست‌های مشترک با سایر اقشار بسیج، زمینه هماهنگی و هم‌افزایی بین این اقشار را فراهم کند.

جانشین سپاه فتح استان با بیان اینکه انتظار تشخیص مسئله، حل مسئله و بازخورد آن از سایر اقشار وجود ندارد، گفت: از اساتید این انتظار وجود دارد که نظام حل‌المسائل کشور را بشناسند.

سردار مثنوی با اشاره به اینکه بسیج اساتید باید به سراغ سایر اقشار از جمله دانش‌آموزی و دانشجویی برود، گفت: اگر این اقشار با هم هماهنگ شوند در جامعه اتفاقات خوبی می‌افتد.

وی اظهار داشت: بسیج اساتید می‌تواند با مشارکت در حل مشکلات جامعه، به بهبود وضعیت زندگی مردم کمک کند و و می تواند در تقویت وحدت و همدلی جامعه نقش ایفا کند.

در این نشست، مقامات بسیج اساتید کشور و استانی بر ظرفیت‌های بالای این قشر تأکید کردند و خواستار استفاده بیشتر از این ظرفیت‌ها در عرصه‌های مختلف شدند.

پیش از این دیدار اعضای حاضر بر مزار شهید گمنام آرمیده در سپاه فتح حضور یافتند و به مقام شهید ادای احترام کردند.

۵۰ هزار استاد بسیجی در کشور آماده خدمت رسانی در زمینه‌های گوناگون هستند۵۰ هزار استاد بسیجی در کشور آماده خدمت رسانی در زمینه‌های گوناگون هستند۵۰ هزار استاد بسیجی در کشور آماده خدمت رسانی در زمینه‌های گوناگون هستند

 

ارسال نظرات