خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی گفت: راهیان نور بهترین فرصت برای آشنایی بیشتر نسل نوجوان و جوان با رشادت های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس است و طبق فرمایش حضرت آقا دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی است .
کد خبر: ۹۵۴۷۳۷۹
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷

اعزام 180 دانش آموز آزادشهری به مناطق عملیاتی جنوب/راهیان نور مسیری در جهت تربیت دانش آموز انقلاب

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار احمدکوهستانی فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر در جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور شهرستان آزادشهرگفت: ۹۰ دانش آموز دختر و ۹۰ دانش اموز پسر آزادشهری امسال به این سفر معنوی اعزام می شود.

وی افزود: راهیان نور بهترین فرصت برای آشنایی بیشتر نسل نوجوان و جوان با رشادت های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس است و طبق فرمایش حضرت آقا دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی  است .

سید جواد کریمی  فرماندار شهرستان آزادشهر با اشاره به اینکه برای تاثیرگذاری و تثبیت یک فرهنگ باید اقدامات غنی فرهنگی را از مدارس و سنین کودکی آغاز کنیم، اظهار کرد: سفر راهیان نور دانش آموزی یکی از مسیرهایی است که در راستای تربیت دانش آموز انقلابی دنبال می شود و باید بیش از پیش مورد توجه همگان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه راهیان نور بهترین ابزار برای دست یابی به گنج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: اردوهای راهیان نور بهترین سند برای نسل جوان حاضر است تا با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر و بهتر آشنا شود.

فرماندار شهرستان آزادشهر با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاهها با آموزش و پرورش و بسیج برای برگزاری این اردوی معنوی و اثربخش، خاطرنشان کرد: هدف والای شهیدان که همان حفظ نظام اسلامی است را می توان به خوبی در مناطق عملیاتی و در قالب اردوهای راهیان نور شناخت و به عظمت آنان پی برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها