خبرهای داغ:
سهرابی بیدار:

منابع انسانی موتور محرک شرکت‌های به شمار می‌آید

همدان-مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با اشاره به اهمیت نقش بخش منابع انسانی در شرکت توانیر گفت: منابع انسانی موتور محرک شرکت‌های به شمار می‌آید و نقش ارزشمندی دارد.
کد خبر: ۹۵۴۷۴۸۷
|
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی سهرابی بیدار در جلسه تخصصی منابع انسانی شرکت‌های گروه ۶ توانیر با عنوان شرکت‌های منطقه غرب کشور که با حضور استان‌های کردستان، لرستان، کرمانشاه، ایلام و مرکزی به میزبانی شرکت توزیع برق استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم که سعی و تلاش جمع حاضر منجر به ارتقای خدمات به مردم منطقه غرب کشور شود و گام‌های ما رضایتمندی بیشتر را در میان مشتریان شرکت‌های برق به ارمغان بیاورد.

وی با بیان اینکه امروز معاون منابع انسانی و مدیران بخش‌ ساختار که به عنوان دفتر سازماندهی و طبقه‌بندی مشاغل نامگذاری می‌شوند، جزو حساس‌ترین جایگاه‌ها هستند، گفت: بنابر علم مدیریت، امروز منابع انسانی ارزشمندترین و پراهمیت‌ترین منبع یک سازمان به شمار می‌آید که باید به آن توجه داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با بیان اینکه منابع انسانی موتور محرک شرکت‌های به شمار می‌آید و نقش ارزشمندی دارد، خاطرنشان کرد: امروز نگاه ما به سازمان و ارزش‌های سازمان بر مبنای منابع انسانی اندازه‌گیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فکر و اندیشه منابع انسانی، منبع غیرانسانی را به کالای ارزشمندی با ارزش افزوده بالایی تبدیل می‌کند، عنوان کرد: شما نیز با ارزشمندترین منبع سازمانی به واسطه این ارتباط هستید که باید جایگاه خود را ارج نهید.

سهرابی بیدار با اشاره به اینکه اگر به این باور برسیم که منابع انسانی مظهر یا منبع اصلی رشد شرکت‌های ما هستند، آنگاه است که نقش‌ها در جای خود قرار می‌گیرد و موفقیت از آن ما است، گفت: در این راستا کارگروه‌هایی در شرکت‌های توانیر تشکیل شده که امیدواریم از این کارگروه‌ها نتایج ارزشمندی حاصل شود.

وی با تاکید بر اینکه منطقه غرب کشور غالباً منشأ اثرهای خیری در تاریخ کشور بوده است و می‌تواند همچنان این اثر باشد، گفت: تیم‌ نیروی انسانی می‌تواند پیشنهادهای اساسی را در ارائه خدمات بهتر به ما بدهد و در این راستا نیاز به مطالعاتی است تا ما را به مقصد برساند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با اشاره به اینکه بخش منابع انسانی ساختاری برای شرکت‌های توزیع هستند، گفت: معاونین منابع انسانی مرکز تامین منابع انسانی هستند و در هر بخشی نیز اگر مسائلی باشد به معاونین منابع انسانی برمی‌گردد.

وی با اشاره به ضرورت تامین نیروی منابع انسانی در راستای بهره‌وری بهتر که باید تعاریف درستی نیز از نیرو شود، عنوان کرد: بخش نیروی انسانی باید تحول ایجاد کند چرا که سردمدار ایجاد تحول در ساختار شرکت توزیع است.

سهرابی بیدار با اشاره به اینکه عوامل معاونت نیروی انسانی باید موتور محرک برای این مسئله باشند، افزود: در حوزه نیروی قرائت و پیمانکاری و وصول، وقتی برون سپاری فعالیت‌ها اتفاق می‌افتد نحوه اجرای آن مهم است.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت تدوین همه جانبه مسائل منابع انسانی شرکت، را معاونت‌های منابع انسانی بر عهده دارند، گفت: هرجا نیرویی حضور می‌یابد تا کاری انجام گیرد، بخش منابع انسانی نیز باید حضور موثر و مالکانه داشته باشد که اگر این مهم اتفاق بیافتد حتما با نگاه و دانشی که در این مجموعه‌ها وجود دارد شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات