پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع)در محکومیت حملات رژیم غاصب اسرائیل

سرهنگ زارعی تبار فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی در محکومیت حملات رژیم غاصب صهیونیستی به مردم غزه پیامی صادر نمودند.
کد خبر: ۹۵۴۸۰۵۰
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع)در محکومیت حملات رژیم غاصب اسرائیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غَافِلًا عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ ۚ إِنَّمَا یُؤَخِّرُهُمْ لِیَوْمٍ تَشْخَصُ فِیهِ الْأَبْصَارُ
 
و خدا را از آنچه ستمکاران انجام می‌دهند، بی‌خبر مپندار؛ مسلماً [کیفر] آنان را برای روزی که چشم‌ها در آن خیره می‌شود، به تأخیر می‌اندازد.

جنایات وحشیانه و غیر انسانی رژیم کودک‌کش صهیونیستی یکی از بارزترین جنایات تاریخ است و حمله دردمنشانه به بیمارستان المعمدانی غزه نشان از وجود خوی حیوانی، غیر انسانی و شیطانی در این غده سرطانی صهیونیستی دارد.
امروز در فلسطین تقابل جبهه استکبار و اسلام به وضوح نمایان است. عرصه‌ای که در آن نبردی نابرابر بین ظلم و آزادی خواهی در جریان است. در یک سو رژیمی خودکامه و برخوردار از تمام توان اقتصادی، سیاسی و نظامی جبهه کفر که به هر گونه جنایتی دست می زند و در سوی دیگر، ملتی مظلوم و مسلمان که در دفاع از خود، تنها و مظلوم و بدون کمک و حمایت می باشند.
اینجانب ضمن محکومیت این جنایات ضد بشری و ددمنشانه در حمله به مردم بی پناه و ستمدیده و کشتار غیرنظامیان، بیماران وکودکان، پیروزی مردم مظلوم فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و نابودی رژیم کودک کش و سفاک صهیونیستی را از درگاه ربوبی مسئلت می‌نمایم.

سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی

ارسال نظرات