سرهنگ امیری:

بمباران بیمارستان المعمدانی آغازی بر پایان اسرائیل است

همدان-مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اسرائیل این رژیم کودک‌کش در حال فروپاشی و سقوط است و بمباران بیمارستان المعمدانی آغازی بر پایان اسرائیل است.
کد خبر: ۹۵۴۸۰۷۳
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در مجمع بسیجیان شهرستان نهاوند ضمن محکوم کردن بمباران بیمارستان المعمدانی توسط صهیونیست‌ها اظهار کرد: اسرائیل سال‌ها است که حملات وحشیانه‌ای به فلسطین و غزه داشته و عمدتاً ساختمان‌های مسکونی، بیمارستان‌ها و مدارس را بمباران کرده و این رژیم کودک‌کش اسرائیل به هیچکس رحم نکرده و نمی‌کند.

وی افزود: اسرائیل این رژیم کودک‌کش در حال فروپاشی و سقوط است و بمباران بیمارستان المعمدانی آغازی بر پایان اسرائیل است.

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ادامه گفت: دولت سیزدهم نماد دولت‌های مترقی، میدان‌دار و پرکار است و توفیقات بسیار خوب و مهمی در همه عرصه‌ها به خصوص عرصه بین المللی داشته است.

وی افزود: در سطح شهرستان این مجمع عالی بسیج است که برای تلنگر زدن، درخواست دادن و مطالبه‌گری وجاهت قانونی کشوری دارد.

امیری بیان کرد: امروز طرح‌هایی ارائه شد که ظرفیت‌های این طرح‌ها در شهرستان مد نظر گرفته شده است و در این مجمع مطرح شده‌اند.

وی ادامه داد: مجمع عالی بسیج کمکی برای هیئت اجرایی استان و شهرستان است برای برطرف کردن مشکلات استان و شهرستان که امید است با ارائه طرح‌ها و  راهکارها مشکلات و موانع برطرف شوند.

در پایان این مراسم از هیئت رئیسه مجمع بسیجیان شهرستان نهاوند و برخی از روسای کارگروه‌ها و مسئول بسیج فرهنگیان نهاوند  سرهنگ نادری، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار