مسابقات مینی فوتبال و والیبال کارکنان و سربازان تیپ ۴۸ به مناسبت هفته تربیت بدنی و گرامیداشت یاد شهدای مظلوم غزه وهمدردی با مردم قهرمان غزه آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۳۷
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، این آیین  باحضور سرهنگ پاسدار امین قلی پور جانشین تیپ ۴۸ فتح، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ و هیئت رئیسه یگان ، سرپرستان، مربیان و بازیکنان تیم ها برگزار شد.
سرهنگ قلی پور جانشین تیپ ۴۸ فتح در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدا و ورزشکاران شهید افزود: بسیار خرسندیم که این مسابقات فرصتی فراهم آورد تا کارکنان دور هم آیند و آیین پهلوانی و جوانمردی را در کنار جسم سالم توسعه دهند.

وی با بیان اینکه در فرهنگ ما ورزش و ورزشکار به جوانمردی شناخته می شود، خاطرنشان کرد: همپوشانی ساحت تربیت بدنی با تربیت دینی و اخلاقی، اهمیت آن را مضاعف میکند و توجه به این نکته در نظام دینی ما میتواند به شکل موثر تری به تغییر نگرش ها کمک کند.

سرهنگ قلی پور، افزود: فضیلت هایی نظیر نظم، تعاون، جدیت، پشتکار، رقابت سالم و در نهایت صیانت از بدن به عنوان یک امانت الهی از ره آورد های ورزش اند.

وی ادامه داد: ورزش به عنوان بهترین و مستعد ترین بستر برای دستیابی به شادابی و نشاط می باشد

 

افتتاحییه برگزاری مسابقات فوتسال و والیبال کارکنان و سربازان تیپ ۴۸ به مناسبت هفته تربیت بدنیافتتاحییه برگزاری مسابقات فوتسال و والیبال کارکنان و سربازان تیپ ۴۸ به مناسبت هفته تربیت بدنیافتتاحییه برگزاری مسابقات فوتسال و والیبال کارکنان و سربازان تیپ ۴۸ به مناسبت هفته تربیت بدنیافتتاحییه برگزاری مسابقات فوتسال و والیبال کارکنان و سربازان تیپ ۴۸ به مناسبت هفته تربیت بدنیافتتاحییه برگزاری مسابقات فوتسال و والیبال کارکنان و سربازان تیپ ۴۸ به مناسبت هفته تربیت بدنیافتتاحییه برگزاری مسابقات فوتسال و والیبال کارکنان و سربازان تیپ ۴۸ به مناسبت هفته تربیت بدنیافتتاحییه برگزاری مسابقات فوتسال و والیبال کارکنان و سربازان تیپ ۴۸ به مناسبت هفته تربیت بدنی

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار