خبرهای داغ:

از دیدار با پیشکسوت بسیجی تا برپایی اردوهای تفریحی در سرخه

به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه حلقات صالحین همراه با تجلیل از پیشکسوتان و برنامه های متنوع اردویی در شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۷۱
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، هیئت اندیشه ورز پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) با حضور اعضای شورا با محوریت بررسی برنامه های ابلاغی در ۶ ماهه دوم سال و جبران عقب ماندگی ها برگزار شد.

سمیه ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هیئت اندیشه ورز با هدف توجیه و سازماندهی برنامه تشکیل و اعضا پیشنهادات خود را عنوان کردند.

او با اشاره به تجلیل از اعضای فعال حلقه شهید غلام توسط سرگروه این حلقه افزود: در قالب فعالیت خارج از حلقه سرگروه و اعضای حلقه شهید غلام در منزل یکی از متربیان حضور یافته و با او دیدار و عیادت کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) ادامه داد: دیدار با پیشکسوت بسیجی و مداح افتخاری پایگاه فاطمه کرکه آبادی با حضور اعضای شورا از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

گفتنی است اردوی زیارتی، گردشگری و بوم گردی روستای بیابانک سرخه با حضور حلقه‌ی شهید قربانعلی یعقوبی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) همراه با با توسل به امامزاده علی بن جعفر برای نصر و پیروزی مردم مظلوم فلسطین و اردوی تفریحی زیارتی حلقه های شهید قربانعلی ابک، شهید غلامرضا صفی نژاد و شهید محمد علی جلال به امامزاده عبدالله پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار