فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: در برهه کنونی که دشمن برای نابودی نظام اسلامی از جنگ ترکیبی استفاده کرده است، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، کشور را در مقابل تهاجمات و توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.
کد خبر: ۹۵۴۸۲۹۳
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی در آیین تجلیل از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و اعضای وابسته در منطقه پدافند هوایی شمال شرق اظهار کرد: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگ‌ترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آنان، رشادت‌ها و جان‌فشانی رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان و اقشار مختلف در جامعه یادآوری می‌کند.

 وی تکریم خانواده هدا، جانبازان و ایثارگران را در ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مهم دانست و افزود: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که در راه حق و کشور جان‌فشانی کردند، افتخاری بزرگ برای همگان به‌ویژه منطقه پدافند هوایی شمال شرق است.

 فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق خاطرنشان کرد: انقلاب، عظمت، استقلال و سرافرازی امروز ایران اسلامی مرهون دلاور مردانی است که در دوران جنگ تحمیلی جان و سلامت خود را تقدیم این انقلاب و نظام کردند. آنان سختی‌ها را با صبرشان تحمل می‌کنند و برای ما الگوی صبر، مقاومت و ایستادگی هستند.

 معصومی تأکید کرد: به‌عنوان خدمتگزاران نظام اسلامی مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.

 وی جان‌فشانی‌ها و استقامت خانواده شهدا در دوران دفاع مقدس را عظمت ملت بزرگ ایران و ثمره خون شهدا عنوان کرد و گفت: امنیت و اقتدار کشور مدیون ایستادگی و ثمره خون شهیدانی است که جان خود را در راه خدا اهدا کردند و مایه عزت، افتخار و سربلندی ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند.

 معصومی تصریح کرد: امروز قدردانی از شهیدان و استمرار راه آنها وظیفهٔ ملی و همگانی است و منطقه پدافند هوایی شمال شرق همواره در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده و خدمت به جامعه مخصوصاً خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را برای خود افتخار می‌داند و دست‌بوس پدران و مادرانی هستیم که ثمره و هستی خود را فدای اسلام و انقلاب کردند و از خداوند متعال استمداد می‌طلبیم که شیوه زندگی شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم، تا در محضر آنان شرمنده نباشیم.

وی اعلام کرد: در برهه کنونی که دشمن برای نابودی نظام اسلامی از جنگ ترکیبی و فرهنگی استفاده کرده است، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، کشور را در مقابل تهاجمات و توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

 فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه ایثارگران نور چشمان جامعه ایران اسلامی هستند، توضیح داد: ما وظیفه داریم که جوانان را بیش‌ازپیش با خدمات ارزنده شهدا و ایثارگران آشنا سازیم تا اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت همچنان در اولویت کارها باشد؛ زیرا تنها از طریق گسترش این فرهنگ است که کشور در مقابل تهاجمات و توطئه‌های دشمنان بیمه می‌شود.

 معصومی در پایان با تأکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی، هدف از این دیدار را دلجویی از خانواده شهدا، پیروی از آرمان‌های شهدا و لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب دانست و افزود: تکریم و قدردانی از ایثار و فداکاری این بزرگواران نشانگر این مسئله است که مردم و مسئولان پای عهد و آرمان خود با شهدا ایستاده و دنباله‌رو اهداف این بزرگواران هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها