مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا:

بهره گیری از ظرفیت مدیران بسیجی در بیان روایت خدمت راه مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن است

ساری-مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا گفت: استفاده از ظرفیت بی‌بدیل کارکنان و مدیران بسیجی در بیان روایت خدمت، یکی از راه‌های مهم و عملی مقابله با جنگ روانی و رسانه‌ای دشمن به شمار می‌آید.
کد خبر: ۹۵۴۸۳۵۲
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در راستای عملیاتی کردن فرمان جهاد تبیین در تمامی سطوح و لایه‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی، سرهنگ «مجیدرضا شعبانی» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا با «روح‌الله سلگی» معاون سیاسی امنیتی و مدیران کل سیاسی و امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران دیدار و گفت‌وگو کرد.

بهره گیری از ظرفیت مدیران بسیجی در بیان روایت خدمت راه مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن است

در این دیدار‌ها سرهنگ شعبانی گفت: استفاده از ظرفیت بی‌بدیل کارکنان و مدیران بسیجی در بیان روایت خدمت، یکی از راه‌های مهم و عملی مقابله با جنگ روانی و رسانه‌ای دشمن به شمار می‌آید.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا افزود: این سازمان در عملی کردن جهاد تبیین در عرصه‌های تحول اداری، بسط روحیه جهادی، شناخت و حل مسائل اساسی حاکم بر سازمان‌ها، بیان روایت خدمت، روشنگری و تبیین مسایل داخلی، بین المللی و جبهه مقاومت که دغدغه‌ها، ابهامات و سوالات اساسی کارکنان و مدیران ادارات است با بکارگیری افراد توانمند در شبکه هادیان سیاسی در تمامی سطوح و لایه‌های ادارات آمادگی کامل دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران هم گفت: مطمئناً همراهی و همدلی نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خدمت بهتر به مردم دیار علویان اتفاقات خوب و موثری را رقم خواهد زد.

سلگی گفت: جهت ایجاد تحول و مدیریت عرصه‌ها، استفاده از ظرفیت و تفکر بسیجی و جهادی یک ضرورت حقیقی است که لازم است تمامی مدیران استانی و شهرستانی این روحیه را هم در خود هم در مجموعه کارکنان خود با روشنگری و تبیین به وجود بیاورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار