خبرهای داغ:

حریق مغازه آهنگری در راسته آهن فروش‌های خیابان اکباتان همدان مهار شد

همدان-حریق مغازه آهنگری در راسته آهن فروش‌های خیابان اکباتان همدان با حضور آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان مهار شد.
کد خبر: ۹۵۴۸۴۷۴
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان، در  ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه ظهر روز شنبه ۲۹ مهر ماه در طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی همدان حریق یک باب مغازه آهنگری  واقع در میدان امام(ره) خیابان اکباتان اطلاع رسانی شد.

با دریافت این گزارش بلافاصله یک اکیپ عملیاتی از ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شدند و حریق را در لحظات اولیه اطفا کردند، و مانع  از سرایت حریق به مغازه‌های مجاور شدند.

همچنین ساعت ۱۷:۵۳ عصر امروز نیز بار دیگر یک مورد حادثه آتش‌سوزی در مغازه لاستیک‌بری در راسته آهن فروشان خیابان اکباتان  به سامانه 125 آتش‌نشانی همدان گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، سه ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شدند و پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک مغازه بزرگ لاستیک‌بری  دچار حریق شده است و حریق به مغازه مجاور هم سرایت کرده است و احتمال گسترش حریق از هر دو طرف مغازه وجود داشت.

آتش نشانان بلافاصله، شعله‌های آتش را که  در حال گسترش مغازه های مجاور بود را مهار کرده و از حریق بیشتر جلوگیری به عمل آوردند.

مورد مصدوم  و جرحی در این حادثه مشاهده نشد و با وجود شعله بسیار بالا، وجود سقف و شیروانی چوبی و البته به هم چسبیده، وجود جمعیت تماشاگر در محل حادثه و مسیر عبوری تنگ و باریک و پارک خودروها در مسیر در تلاش نفس‌گیر آتش نشانان  حریق را در کمترین زمان ممکن به طور کامل مهار کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات