فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: جوانان به ورزش علاقه‌مند هستند و در این مسیر نیز حرکت می‌کنند و این عرصه می‌تواند کمکی بزرگ برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و تبیین برنامه‌های آن باشد.
کد خبر: ۹۵۴۸۷۳۸
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی با همراهی فرماندار سپاه الغدیر استان یزد در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، ضمن تبریک این مناسبت گفت: ورزش عرصه‌ای بسیار مهم است که می‌تواند کمکی بزرگ به تحقق اهداف انقلاب اسلامی بکند. جوانان به ورزش علاقه‌مند هستند و در این مسیر نیز حرکت می‌کنند و این عرصه می‌تواند کمکی بزرگ در زمینه تبیین برنامه‌های انقلاب باشد.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: همیشه تاکید بر جدایی سیاست از ورزش بوده، ولی می‌بینیم که در نهاد‌های بین‌المللی متاسفانه ورزش را سیاسی می‌کنند لذا تلاش کنید در عرصه ورزش تلاش‌های دشمنان اسلام را ناکام کنیم؛ دشمنان به دنبال ضربه زدن به کشور و توقف انقلاب اسلامی هستند؛ برنامه‌هایی که اداره ورزش و جوانان در این زمینه برگزار می‌کند بسیار تاثیرگذار و مهم است.
وی بیان داشت: این آمادگی را داریم تا با تعامل و هم افزایی با اداره کل ورزش و جوانان و در اختیار گذاشتن امکانات لازم، در راستای توسعه ورزش در محلات و همچنین در دسترس بودن ورزش برای مردم تلاش کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد هم در این نشست ضمن محکوم کردن جنایات رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل گفت: تلاش ما در راستای توسعه ورزش در دو بخش قهرمانی و همگانی بوده و از سپاه الغدیر که در کنار ما است تقدیر و تشکر داریم و امیدواریم با هم افزایی و همکاری بیشتر بتوانیم اقدامات بهتر و بیشتری انجام دهیم.
زهیر حاجی حسینی افزود: تلاش‌های سپاه الغدیر در حوزه‌های مختلف قابل تقدیر است که امیدواریم در بخش زیرساخت‌های ورزشی نیز بتوانیم همکاری خوبی داشته باشیم و گام بلندی در این راستا برداریم.
گفتنی است در پایان این دیدار، فرمانده سپاه الغدیر استان از مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تقدیر کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار