فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: ورزش، علاوه بر سلامت جسم، دوستى و صمیمیت را بین افراد تقویت می کند و ضمن تکاپوى بیشتر راهکار بسیار خوبی برای جذب جوانان و مصونیت از آسیب‌های اجتماعی است.
کد خبر: ۹۵۴۹۰۵۲
|
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

دیدار فرمانده ناحیه درگز با رئیس اداره ورزش و جوانان درگز

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از درگز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز به همراه مسئول دفتر نمایندگی و جمعی از همکاران به مناسبت هفته تربیت بدنی با حسن پوراشار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان درگز دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ پاسدار رسول زیدانلو با تبریک هفته تربیت بدنی و قدردانی از زحمات این مجموعه زحمت کش گفت: هفته تربیت بدنی فرصت مغتنمی برای آشنایی بیشتر آحاد جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینة مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار ورزش به عنوان نماد سلامتی، تندرستی و شادابی است.

وی اضافه کرد: این ایام زمینه مناسبی برای تبیین و ترویج اهمیت و آثار ورزش در ابعاد فردی و اجتماعی است که باید بیش از پیش به آن پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت ورزش و نقش آن در کاهش ناهنجاریها و آسیبهای اجتماعی تصریح کرد: ورزش، علاوه بر سلامت جسم، دوستى و صمیمیت را بین افراد تقویت می کند و موجب تلاش و تکاپوى بیشتر بین افراد اجتماع مى‌شود و راهکار بسیار خوبی برای جذب جوانان و مصونیت از آسیب‌های اجتماعی است.

حسن پوراشار رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به پتانسیل بالای جوانان شهرستان درگز، به مساله استعداد یابی اشاره کرد و گفت : یکی از راه‌های ارتقا سطح ورزش شهرستان، کشف استعدادها و شناسایی عوامل موفقیت و حمایت از مربیان ورزشی است و تحقق این امر در رشد دادن استعدادهای جامعه تاثیرگذار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها