یادواره ۴ شهید ۱۲ ساله استان بوشهر در دشتستان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از یادواره ۴ شهید ۱۲ ساله استان بوشهردر هشتم آبان ماه سال جاری با حضور دانش‌آموزان در دشتستان خبرداد.
کد خبر: ۹۵۴۹۰۹۲
|
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، نعمت الله غلامپور در نشست هماهنگی برگزاری یادواره چهار شهید ۱۲ ساله خط مقدم استان بوشهر با تجلیل از رشادت و حماسه‌آفرینی شهدای گرانقدر در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان استان بوشهر در هشت سال دفاع مقدس در عملیات سه جبهه دریایی، هوایی و زمینی حضور فعال داشتند و حماسه جاویدان خلق کردند.
وی به نقش رزمندگان نوجوان در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و بیان کرد: نوجوانان شهید دانش‌آموز استان بوشهر ابرمردانی بودند که با سن کم حماسه آفریدند و به جامعه درس غیرت و شرف دادند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ضمن تشریح نقش نوجوانان و جوانان در دفاع مقدس و پاسداری از کیان انقلاب اسلامی ایران گفت: نوجوانان شهید دانش‌آموز استان بوشهر با جانفشانی نام خود را بر صفحه پر شکوه انقلاب اسلامی تا ابد حک کردند.
غلامپور شناساندن این ایثارگران بزرگ تاریخ ایران اسلامی برای الگوبرداری به نوجوانان و جوانان و نسل‌های آینده را یک ضرورت دانست و افزود: در میان شهدای استان بوشهر ۴ شهید ۱۲ ساله شامل سید علی طاهری‌نژاد از دشتستان، ناصر رازی از شهر بوشهر و حسین صافی و محمد لر از شهرستان جم وجود دارد که در خط مقدم جبهه به شهادت رسیدند.
وی از برگزاری یادواره این شهدا در ماه آینده خبر داد و تصریح کرد: یادواره ۴ شهید ۱۲ ساله استان بوشهر ۸ آبان ماه سال جاری با حضور دانش‌آموزان در دشتستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات