خبرهای داغ:

رویداد دختران تمدن ساز

پیش رویداد دختران تمدن ساز با حضور ۷۰ تن از نوجوانان دختر بهبهان در حوزه علمیه خواهران طوبی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۰۹۴
|
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان:این برنامه بمدت ۶ ساعت در بخش‌های مختلف از جمله روایتگری با موضوع پاسخ به شبهات حمایت از فلسطین، اجرای نمایشنامه، سخنرانی با موضوع نوجوان پیشران برگزار شد. اما اصلی‌ترین قسمت آن مربوط به گعده‌های مباحثه‌ای پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب و بیانات مقام معظم رهبری در دیدار رمضانی دانشجویان مربوط به سال۹۸ معروف به دیدار یکِ سه بود که نوجوانان در گروه‌های ۸تا۱۰ نفره با حضور راهبر خود به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

این اردوی نیم روزه در محل مدرسه علمیه خواهران طوبی، با هدف آماده سازی این نوجوانان جهت شرکت در رویداد گفتمانی دختران تمدن ساز برگزار گردید.

رویداد دختران تمدن ساز قرار است ۴ و ۵ آبان با حضور اساتید برجسته کشوری در بهبهان برگزار شود.

در پایان این برنامه شرکت کنندگان با اعلام انزجار از رژیم کودک کش صهیونیستی و آتش زدن پرچم اسرائیل جنایات ۷۵ ساله این رژیم جعلی و حامیانش را محکوم کردند.

سرکار خانم مروجی رابط جبهه فرهنگی بانوان و رابط حلقه‌های میانی شهرستان بهبهان ضمن تقدیر از خانم روشندل دبیر این رویداد و مجریان و راهبران رویداد به پاس تلاش‌های خالصانه و انقلابی مجموعه دوستان ابراز امیدواری کردند که این دسته رویداد‌ها و اتفاقات ارزشمند بتواند در مسیر گام دوم انقلاب نقش اساسی و تاثیر گذار را ایفا نماید.

گفتنی است حجت دهدشتی معاون استانداری خوزستان و سید، ولی اله موسوی فرماندار بهبهان از این پیش رویداد بازدید و ضمن گفتگو با نوجوانان بر لزوم حمایت و همکاری همه جانبه جهت برگزاری باشکوه این رویداد تاکید نمودند.

فرماندار بهبهان همچنین با اشاره به ظرفیت ارزشمند بهبهان دربحث نوجوانان پیشران در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت
بهبهان همواره در خلق رویداد‌های فاخر فرهنگی و مذهبی مانتد این رویداد پیشقراول، آغازگر و جریان ساز می‌باشد وچنین حلقه‌های میانی باکمک نهاد‌های فرهنگی وحوزه علمیه باید توسعه پیدا کند واین نیاز ضروری جامعه نوجوان وجوان ماست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار