بخشدار شبانکاره

راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان در شبانکاره برگزار می‌شود

حسینی گفت: راهپیمایی دشمن هراس سیزدهم آبان با حضور پرشور دانش آموزان، فرهنگیان، سایر مسئولان و با همراهی همیشگی مردم با بصیرت بخش شبانکاره برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۹۰۹۶
|
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، ابراهیم حسینی در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه شبانکاره دشتستان بیان کرد: مدیران مدارس باید قدرت تبیین مسائل روز جامعه را داشته باشند و با مطالعه و تحقیق و به روز نگهداشتن معلومات تربیتی، سیاسی و اجتماعی خود آماده سازی جامعه دانش آموزی را در دستورکار قرار دهند.
بخشدار شبانکاره خاطرنشان کرد: در حقیقت جهاد تبیین برای نسل آینده‌ساز و سرنوشت‌ساز کشور و مصون نگه‌داشتن آنان از هجمه‌های فرهنگی دشمنان و استکبار جهانی پیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است و باید با برنامه ریزی و هدف گذاری مشخص این مهم را در سطح مدارس انجام داد.
رئیس شورای آموزش و پرورش بخش شبانکاره تصریح کرد: تاکید بر این است که به صورت هفتگی جلسات تبیینی توسط اساتیدی که دعوت می‌کنید و یا خود مدیران در مدارس داشته باشید و تلاش جمعی برای تبیین شرایط، متناسب با وضعیت جامعه صورت گیرد.
حسینی با اشاره به نقش مدیران در شکل گیری اخلاق و تربیت دانش‌آموزان افزود: اگر تعللی در روند تربیتی دانش‌آموزان صورت بپذیرد آثار وضعی آن را به سرعت شاهد خواهیم بود، از این‌رو باید هوشیار باشید.
وی ادامه داد: مدیران مدارس نظم و انضباط فضای آموزشی را با مدیریت صحیح خود چه در سطح مربیان و چه دانش آموزان بالا ببرند چرا که بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی ریشه در همین تربیت ناصحیح در سن حساس دانش آموزی دارد.
بخشدار شبانکاره ابراز داشت: ایمان و تقوا، تعهد، تخصص، وجدان کاری، بصیرت و خودسازی از ابتدای انقلاب ملاک انتخاب مدیران ارزشمند و حزب اللهی در حوزه آموزش و پرورش بوده؛ از این‌رو از تمامی مدیران مدارس با توجه به نقش تأثیر گذارشان انتظار می‌رود که برای مربیان و دانش آموزان الگو باشند.
حسینی در ادامه جلسه بر لزوم هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن یوم الله ۱۳ آبان تاکید و بیان کرد: سیزدهم آبان یک روز تاریخی است، سالروز شهادت مظلومانه جمعی از دانش آموزان در سال ۵۷، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ و سالروز تبعید حضرت امام راحل (ره) به ترکیه در سال ۴۳ است و روزی که حقیقت پلید آمریکا و اسرائیل بیش از پیش روشن و آشکار شد.
وی گفت:. در این روز به مانند سال‌های گذشته راهپیمایی دشمن هراس سیزدهم آبان را با حضور پرشور دانش آموزان، فرهنگیان، سایر مسئولین و با همراهی همیشگی مردم با بصیرت بخش شبانکاره در مسیر تعیین شده خواهیم داشت.
حسینی گفت: ایام الله ۱۳ آبان و روز دانش آموز فرصت خوبی برای برگزاری نشست‌های تبیینی و تربیتی، تجلیل از دانش آموزان برتر در مسابقات مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی، هنری و همچنین برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و سرکشی از خانواده شهدای دانش آموز است که آموزش و پرورش این اقدامات را به صورت گسترده در سطح مدارس و منطقه انجام دهد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات