مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی پیشکسوتان کشور به میزبانی مشهد در ۲ بخش تایم تریل انفرادی و استقامت برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۱۹۶
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی پیشکسوتان کشور به میزبانی مشهد+عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی پیشکسوتان کشور به میزبانی مشهد در ۲ بخش تایم تریل انفرادی و استقامت برگزار شد، در بخش استقامت در رده سنی ۷۰ سال به بالا، جواد مهمان‌نواز از خراسان رضوی قهرمان شد و ایرج برویس از فارس و سیدمحمد مذهبی از یزد در رده‌های بعدی قرار گرفتند. در رده سنی ۶۹-۶۵ سال علی پور مهر از تهران اول شد، برزگر از فارس و کیومرث عجمی از همدان دوم و سوم شدند.

در ده سنی ۶۴-۶۰ سال حسین نجاتی از خوزستان، بیژن امیر آخوری از گیلان و رسول نصراالله عباسیان از قزوین اول تا سوم شدند. در رده سنی ۵۹-۵۵ سال، شمس‌الله مظاهری از مازندران، مظاهر رضازاده از گلستان و محمود قناعت‌پیشه از فارس به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی ۵۴-۵۰ علی غفوری از قزوین، سهراب پیلتن از بوشهر و رضا الماسی از البرز در جایگاه‌های برتر قرار گرفتند.  در رده سنی ۴۹-۴۵، فروزنده از آذربایجان شرقی قهرمان شد. نیما صمدی فر از تهران دوم شد و علیرضا کبودی از گیلان سوم شد.

در رده سنی ۴۴-۴۰ مسعود پورهمتی از خراسان رضوی قهرمان شد. حمید شیری از اردبیل دوم شد و بهروز قاسمیان از گلستان سوم شد. در رده سنی ۳۹-۳۵ عبدالرحیم براتی از بوشهر، صادق رزقی از مازندران و علی ایرانمنش از مرکزی به ترتیب اول تا سوم شدند.

این مسابقات به میزبانی مشهد و در روزهای شنبه و یکشنبه، ۲۹ و ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ در منطقه الهیه شهر درخت و دوچرخه،  شهر دوستدار محیط زیست برگزار شد و با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار