رئیس کل دادگستری استان ایلام با حضور در صدا و سیمای مرکز ایلام و دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان از تلاش‌ها و زحمات رسانه ملی در اطلاع رسانی شایسته به مردم بویژه انعکاس خدمات دستگاه قضایی تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۵۴۹۳۵۰
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵


به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام با همراهی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با ناصر بهرام مدیرکل صدا و سیمای ایلام دیدار کرد.
در این دیدار دکتر علی‌محمدی در سخنانی با اشاره به جایگاه برجسته رسانه ملی در بین مردم و نقش ویژه آن در ارتقای فرهنگ جامعه اظهار داشت: صدا و سیما در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد و کلیه دستگاه‌ها و سازمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی موظفند در راستای انجام این وظیفه خطیر این رسانه را یاری دهند.
وی امید آفرینی در جامعه را با انعکاس هنرمندانه تلاش‌های صورت گرفته و خدمات ارائه شده به مردم بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: دستگاه قضایی از ارکان اساسی نظام اسلامی است که در آن خدمات بسیار متنوعی به مردم ارائه می‌شود که جا دارد این خدمات به بهترین نحو ممکن از سوی رسانه‌ها بویژه رسانه ملی به مردم ارئه گردد.
رئیس کل دادگستری استان ایلام اذعان داشت: به عنوان نمونه تلاش‌های صورت گرفته در دادستانی‌های استان در حفاظت و صیانت از حقوق عامه، برنامه‌های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی و تلاش‌های شورا‌های حل اختلاف و هیئت‌های صلح استان در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه باید به شکل مطلوب برای مردم تبیین شود.
عالی‌ترین مقام قضایی استان ایلام توجه ویژه قانونگذار و دستگاه قضایی به حوزه رسانه و خبر را بواسطه اهمیت قابل توجه این حوزه در شکل گیری فرهنگ مردم و ارتقاء سطح دانش و اطلاعات افراد جامعه دانست و افزود: دستگاه قضایی استان همواره حامی و پشتیبان اصحاب رسانه و مطبوعات در انجام فعالیت‌های قانونی و خدمت رسانی صادقانه به مردم است.
وی افزود: رسالت خبرنگار و به طور ویژه رسانه ملی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هم در بیان واقعیات جامعه و هم در بیان مشکلات و آسیب‌های اجتماعی به منظور دستیابی به پیشرفت و توسعه در کشور است.
دکتر علی‌محمدی مجموعه کارکنان صدا و سیمای مرکز ایلام را نیرو‌هایی صادق، خوش فکر و توانمند خواند و از همکاری آنان در انعکاس اخبار دستگاه قضایی بویژه در هفته قوه قضاییه تقدیر کرد.
بهرام مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور رئیس کل دادگستری استان در رسانه ملی خدمات دستگاه قضایی به مردم استان را مهم و ارزشمند خواند و از حمایت‌های همیشگی دادگستری استان از حوزه فرهنگ و رسانه قدردانی کرد.
گفتنی است در پایان این دیدار به منظور هم افزایی، مشارکت، تعاملات و همکاری‌های دوجانبه و ایجاد بستر مناسب و تعیین چارچوب کلی همکاری و استفاده از ظرفیت‌های مشترک تفاهم نامه مشترک همکاری بین دادگستری استان و صدا و سیمای مرکز ایلام امضاء شد.

ارسال نظرات