زنجان _ جلسه کار‌گروه پدافند غیر عامل و مدیریت بحران بسیج مهندسین عمران و معماری استان زنجان با حضور سردار طهماسبی در سالن جلسات نظام مهندسی استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۵۵۴
|
۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶

جلسه کار‌گروه پدافند غیر عامل و مدیریت بحران بسیج مهندسین عمران و معماری استان زنجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ جلسه کارگروه تخصصی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بسیج مهندسین عمران و معماری استان زنجان به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل با حضور سردار طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، برزگر، مسئول سازمان بسیج مهندسین، نظری، رئیس سازمان نظام مهندسی استان و سایر مسئولین در سالن جلسات نظام مهندسی برگزار شد.

سردار طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه استان ضمن عرض تسلیت سالروز وفات شهادت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: برگزاری مستمر جلسات پدافند غیر عامل ضروری است و از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌باشد و خدمت به مردم و این نظام و حکومت اسلامی جزو افتخارات هر مسئولی است که نیازمند تلاش بیشتر است.

وی ضمن محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیست، عنوان کرد:این عمل دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و شکست آن‌ها در عملیات طوفان الاقصی نشان داد نمی‌توانند در مقابل مردم مظلوم غزه بایستند و ضربه جبران ناپذیری بر پیکره این رژیم منحوس وارد شد.

این مسئول افزود:عملیات طوفان الاقصی پاسخ به عملیات‌های مکرر رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و غزه بود.

سردار طهماسبی در ادامه با اشاره به نکاتی در خصوص پدافند غیرعامل تصریح کرد:مطالبه گری در موضوعات پدافند غیر عامل به شیوه‌های مختلف و علمی از سوی بسیج مهندسین عمران در سطح استان، فرهنگسازی در زمینه پدافند غیرعامل و هم افزایی در بحث پدافند غیرعامل و کمک به دستگا‌های اجرایی از جمله نکات مهم محسوب می‌شود.

ارسال نظرات