خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد از آغاز به کار صندوق دوستانه بسیجیان و پرداخت وام 100 میلیون ریالی به شرکت کنندگان در طرح خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۹۶۹۸
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جلسه هیئت اندیشه ورز با حضور سرگروه های صالحین همراه با توجیه وظایف و  ارسال گزارش ماهانه در پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد در سرخه برگزار شد.

راضیه شهادت فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص برنامه های اجرایی در پایگاه با اشاره به تشکیل حلقه قرآنی نونهالان ریحانه بهشتی در پایگاه اظهار کرد: اولین حلقه قرآنی ریحانه بهشتی با حضور ۸ نفر از نوگلان در پایگاه برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

او با اشاره به نظافت وجابجایی وسایل توسط گروه جهادی شهید ابراهیم هادی با همکاری کارگران جهادی در روستا افزود: دوره آموزش خیاطی از تابستان آغاز و باتوجه به استقبال خواهران بسیجی هرهفته پنج شنبه ها در کتابخانه شهید غلامرضا شهروی برپا می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) بیان داشت: کلاس پرسش و پاسخ با حضور حجت الاسلام والمسلمین جلالی و دوره آموزش تجوید و روانخوانی قرآن کریم زیر نظر جامعه القرآن شهرستان در روستا تشکیل می شود.

شهادت با اشاره به برپایی «پویش فلسطین تنها نیست» در فضای مجازی گفت: در این راستا ختم دسته جمعی صلوات به نیت پیروزی فلسطین و نابودی اسرائیل انجام و خواهران از این طرح استقبال کردند.

او یاداور شد: صندوق قرعه کشی دوستان بسیجی و جهادی به نام و یاد شهدای گمنام افتتاح و به دو نفر از اعضای صندوق مبلغ 100 میلیون ریال وام پرداخت شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) با اشاره به تداوم اجرای طرح سفیران مهر در روستا گفت: تیم گشت سفیران مهر از ساعت شانزده تا نوزده و سی دقیقه در محدوده امامزادگان سید رضا وسید علی اکبر حضور یافته و تذکر لسانی انجام شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار