خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم پور گفت: اردو‌های راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات های فرهنگی است که عظمت فرزندان ایران، مدیریت جهادی، موفقیت و قوی شدن ایران را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۵۴۹۹۵۵
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

اعزام 200 دانش آموز کلاله ای به مناطق عملیاتی جنوب کشور/آرامش امروز ما مدیون خون این شهداست

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم پور فرمانده سپاه شهرستان کلاله در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: صهیونیست‌ها در عملیات طوفان‌الاقصی تلفاتی دادند که در طول عمر گذشته این رژیم منحوس بی سابقه است و این نتیجه صدور انقلاب اسلامی است.

سرهنگ قاسم پور افزود: اردو‌های راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات های فرهنگی است که عظمت فرزندان ایران، مدیریت جهادی، موفقیت و قوی شدن ایران را نشان می‌دهد.

وی اظهار داشت: سال گذشته ۱۸۰نفر دانش آموز به اردوی راهیان نور اعزام شدند و امسال هم ۲۰۰ نفر دانش آموز پسر و دختر به مناطق عملیاتی ؛ کربلای ایران اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه کلاله تصریح کرد: هدف از سفر به مناطق عملیاتی این است که یادوری کنیم چه افرادی برای حفظ ایمان و دفاع از کشور و ناموس از همه چیز خود گذشتند. اینکه به ما یادآوری شود که خون این شهداست که اکنون سبب قدرت و عزت اکنون ایران شده است. امنیت و آرامش اکنون ما مدیون خون این شهیدان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها