خبرهای داغ:

اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان بهبهان برگزار شد

اجلاس سالانه مجمع بسیجیان شهرستان بهبهان با حضور نخبگان، فرهیختگان بسیجی و جمعی از مسئولان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۵۰۰۳۱
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزع: اجلاس سالانه مجمع بسیجیان شهرستان بهبهان با حضور نخبگان، فرهیختگان بسیجی و کلیه مدیران ادارات و سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرائی شهرستان همراه با ارائه گزارش کار کارگروه‌های مجمع در تالار آفاق شهرستان اجرا گردید.

در این نشست دکتر یوسفی رئیس مجمع بسیجیان شهرستان بهبهان به ارائه گزارشی از عملکرد مجمع پرداخته و در ادامه اهداف کارگروه‌های تشکیل را بیان داشته است.

در ادامه وی از پیگیری مشکلات و دغدغه مندی عموم مردم تا رفع مشکلات و رسیدن به نتیجه مطلوب توسط کارگروه‌های تخصصی صحبت نموده و از پیشبرد اهداف مجمع در آینده نزدیک خبر داده است.

در ادامه مراسم مسئولین کارگروه‌های علمی و جامع زنان به ارائه گزارش از عملکرد خود در حوزه‌های مختلف پرداخته و همچنین استفاده از ظرفیت‌های نخبگان شهرستان در راستای طرح توسعه شهرستان تاکید داشته اند.

در پایان مراسم فرماندار محترم شهرستان بهبهان دکتر موسوی ضمن حمایت از کارگروه‌های مجمع در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان افزودند؛ از ظرفیت‌های جامع نخبگان درسطح شهرستان در راستای پیشرفت باید استفاده گردد و با نشست‌های آگاهانه با حضور صاحب نظران و نخبگان علمی این مشکلات حل گردد و توسعه‌ای در شهرستان صورت گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها