۱۳ آبان نماد و الهام‌بخش تداوم راه انقلاب اسلامی و توجه به آرمان‌های انقلاب اسلامی در زمینه مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و بر مبنای تفکر استکبارستیزی است.
کد خبر: ۹۵۵۰۳۲۹
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، با تاکید بر حضور گسترده جوانان و نوجوانان در راهپیمایی ۱۳ آبان و برگزاری باشکوه‌تر این روز نسبت به گذشته اظهار داشت: دشمن این روز‌ها با ترفند‌های جدید درصدد دور کردن ملت بویژه نسل جوان از نظام و انقلاب است لذا باید با حضور پرشور خود در این راهپیمایی، مثل همیشه دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذاریم.

وی افزود: حضور پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان در راهپیمایی ۱۳ آبان امنیت ساز است چرا که بیزاری و تنفر ملت ایران از سیاستمداران و زورگویان استکبار و در رأس آن‌ها آمریکا از پشتوانه عقلی و منطقی برخوردار است و نتیجه اقدامات خصمانه آن‌ها ضد ملت ایران در قبل و بعد از انقلاب اسلامی است.

ماموستا رستمی گفت: مقابله با آمریکا و مبارزه دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک وظیفه است و پیشرفت و اقتدار ایران در واقع مقابله با دشمن و خاری بر چشم بدخواهان است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش‌های بخش‌های مختلف در تامین نظم و امنیت جامعه، افزود: امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا و رشادت‌های مردم در صحنه‌های مختلف این انقلاب است.

ماموستا رستمی خاطر نشان کرد: امروز ملت ایران، مصمم‌تر و قوی‌تر از هر زمان در حال حرکت به سمت اهداف بلند، استکبارستیزی و قله‌های سعادت است و در صف مقدم این حرکت عظیم، جوانان قرار دارند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری امروز راه و توطئه‌های نظام سلطه و استکبار جهانی نه تنها به پایان نرسیده بلکه هر سال با حیله و نقشه‌ای جدید در صدد است تا مردم و آرمان‌های انقلابی آن‌ها را از بین برده و یا تحت سیطره خود درآورد؛ از این رو لازم است مسئولان کشور با تدبیر و عقلانیت در راستای خدمت‌رسانی به مردم و کارآمدسازی انقلاب و گسترش عدالت در جامعه و مبارزه با فساد، بصورت شبانه روزی در جهت خنثی کردن برنامه‌های دشمن گام بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات