خبرهای داغ:
سرهنگ مظاهری خبر داد

برگزاری برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی با شعار «نظم نو جهانی با نسل آرمانی»

همدان-مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان از برگزاری برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی با شعار «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۰۳۳۹
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
برگزاری برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی با شعار «نظم نو جهانی با نسل آرمانی»

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ کاظم مظاهری در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی در حمله به غزه، اظهار کرد: در حملات رژیم صهیونسیتی بیش از ۷ هزار فلسطینی شهید شدند که عمدتاً کودکان و زنان هستند و این فاجعه قرن است که این فاجعه را تسلیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه ۸ آبان مقارن با شهادت «محمدحسین فهمیده» است که روز بسیج دانش‌آموزی نام دارد و ۱۳ آبان هم روز مبارزه با استکبار جهانی است که این فاصله هفته بسیج دانش‌آموزی و مبارزه با استکبار جهانی است، افزود:  شعار هفته بسیج دانش‌آموزی و مبارزه با استکبار جهانی امسال، «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان همدان به اجرای برنامه لاله‌های روشن اشاره کرد و افزود: در هفته بسیج دانش‌آموزی، یادواره‌های شهدای دانش‌آموز در مدارس  با رویکرد پرسش و پاسخ سخنران و دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور در این هفته با اعزام کاروان دانش آموزان نخبه دختر به مناطق عملیاتی جنوب برای شرکت در برنامه خادمین الشهداء نخبه دانش آموزی آغاز می‌شود.

مظاهری به برپایی زنگ گفت‌وگو در مدارس اشاره کرد و گفت: در این برنامه، کارشناسان شناسایی شده به شبهات دانش‌آموزان در راستای جهاد تبیین پاسخ می‌دهند.

وی با بیان اینکه روز ۱۳ آبان، برنامه ویژه‌ای به مناسبت راهپیمایی ۱۳ آبان داریم که رویداد دست‌سازه‌های استکبارستیزی همراه با نتایج پویش‌ها و پرچم‌ها به همراه برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان همدان ادامه داد: یکی از برنامه‌ها، پویش جهانی «فریاد عروسک‌ها» ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی است که همه دانش‌آموزان ایرانی در اعتراض به کودک‌کشی رژیم صهیونیستی، عروسک در دست می‌گیرند و در تجمعات شرکت می‌کنند.

وی افزود: از دیگر برنامه‌ها، برگزاری تجمع در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

مظاهری به سخنرانی دانش‌آموزان بسیجی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌ها و استان ‌در روز ۱۲ آبان اشاره کرد و گفت: فرماندهان بسیج دانش‌آموزی یعنی نخبگان بسیج دانش‌آموزی سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه خواهند بود.

وی اضافه کرد: برنامه بعدی پویش «حقوق منهای بشر مساوی آمریکا» است که ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود و بر اساس آن ۱۰۰ سؤال از دانش‌آموزان پرسیدیم و هر دانش‌آموز به یک سؤال پاسخ می‌دهد. در نهایت از بین پاسخ‌ها، به برترین‌ها پاسخ‌ها جوایزی اهدا می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان همدان افزود: برنامه‌های عنوان شده با سه رویکرد بسیج دانش‌آموزی در برنامه‌ها شامل امید آفرینی، نشاط آفرینی و هویت ملی در سطح مدارس و شهرستان ها برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار