خبرهای داغ:

حکایت یک ماه کار جهادی فرهنگیان بسیجی شهرستان جهرم در مدارس کم برخوردار

گروه جهادی مهر و رحمت کانون بسیج فرهنگیان جهرم با هدف جلوگیری از تعطیلی برخی از مدارس بدون معلم، در طول یک ماه شروع سال تحصیلی، تدریس کلاس های بدون معلم را عهده دار شدند.
کد خبر: ۹۵۵۰۳۵۹
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
 

 به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-- سعید دائمی مسئول کانون بسیج فرهنگیان جهرم، اظهار داشت: با توجه به کمبود معلم و دبیر در مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان جهرم، گروه جهادی «مهر و رحمت» کانون بسیج فرهنگیان، با هماهنگی با مسئولین آموزش و پرورش، اقدام به برگزاری کلاس در مدارس بدون معلم در نقاط کم برخوردار، نمودند.

وی گفت: با توجه به کمبود معلم و دبیران در مقاطع مختلف ابتدایی، متوسطه اول و دوم در شهرستان جهرم بخصوص بخش سیمکان و برگزاری جلسات متعدد شورای معاونین اداره آموزش و پرورش جهرم و مسجل شدن قطعیت تعطیل شدن مدارس برخی روستاهای بخش سیمکان، مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم، مدیر گروه جهادی مهر و رحمت و شهدای فرهنگی کانون بسیج فرهنگیان بر آن شدند تا مانع تعطیلی مدارس از اول مهر ماه شوند و نگذراند هیچ دانش آموزی بدون معلم بماند.


وی افزود: لذا با برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی با فرهنگیان بسیجی بازنشسته، این اقدام جهادی را متعهد شده و از اول مهرماه هر روز با توجه به نیاز مدارس و کلاسهای آموزشی، دبیران مورد نیاز، ازساعت 6 صبح با خودرو مینی بوس، مسیر 70 کیلومتری را برای خود هموار کردند و راهی سنگر مقدس درس و مشق در آن مدارس می‌شدند.

وی افزود: بصورت میانگین هر روز 15 الی 18 فرهنگی جهادگر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم عازم کلاسهای بدون معلم می‌شدند و این ماموریت تا پایان مهر ماه و حل شدن مشکل کمبود معلم ادامه داشته است.

 دائمی بیان داشت: از دیگر فعالیتهای فرهنگیان جهادگر در این مدت، اجرای برنامه‌های متنوع از قبیل صبحگاه، جشن اول مهرماه و بازگشایی مدارس، جشن میلاد پیامبر اکرم (ص)، مراسم هفته وحدت، برگزاری نماز جماعت، تهیه مقواهای دست نوشته مناسبتی توسط فرهنگیان هنرمند جهت استفاده در تابلو مدارس در طول سال و تعمیر و مرمت مدرسه، می باشد.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان جهرم ضمن تقدیر از زحمات خانم رهنما مسئول گروه جهادی «مهر و رحمت» بیان داشت: در مجموع 1750 ساعت تدریس، توسط این گروه جهادی، طی این یک ماه صورت گرفته است

دائمی در پایان گفت: گروه های جهادی کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم در طول سال نیز در مدارس حاضر شده و در زمینه های مختلف آموزشی، قرآنی، امورات فرهنگی و پرورشی و نماز جماعت با مدارس همکاری می کنند.

ارسال نظرات