خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت:به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان و روز دانش آموز، مدیران مدارس استان، خلاقانه و به طور ویژه، دانش آموزان مدارس را مورد تکریم قرار دهند و برنامه های متنوعی از جمله، برنامه های اردویی در مدارس برگزار کنند.
کد خبر: ۹۵۵۰۴۸۴
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمد خلیل عسکری که به مناسبت فررسیدن روز وهفته پدافند غیرعامل در آئین نکوداشتی درآموزشگاه ۱۲ امامی ناحیه ۴ شیراز سخن می گفت، اظهار کرد: اجرای برنامه های متنوع توسط دانش آموزان، نشان از ظرفیت های منحصر به فرد خدادادی این قشر از جامعه را دارد و به همین واسطه است که در جنگ ترکیبی اخیر، مدارس هدف دشمن قرار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس به روز و هفته پدافند غیرعامل اشاره و تصریح کرد: در دیدار جمعی از دانش آموزان بارهبر معظم انقلاب در سال قبل ، ایشان خواستار ارایه اندیشه ها در خصوص نقش ایران در نظم نوین جهانی شدند که این ناشی از ظرفیت دانش آموزان است.

عسکری ادامه داد: امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که با جنگ نظامی حریف ایران نمی شود لذا به سراغ افکار در فضای رسانه ای آمده است و به رغم افول دشمن در بسیاری از عرصه ها، اما در حوزه رسانه قوی عمل می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تشکل های دانش آموزی در قالب مدرسه محوری، فعالیت کنند و مدیران بستر بروز خلاقیت دانش آموزان را به وجود بیاورند بنابراین هر کسی در هر حوزه ای که می تواند در مقابل جنگ های نوظهور و سایبری بایستد و برای مقابله با آن راهکار ارایه کند.

عسکری گفت:در شرایط کنونی باید نگاه نویی به پدافند غیرعامل داشته باشیم لذا ماموریت اصلی ما در آموزش و پرورش حفظ فضای امن و دارای آرامش برای دانش آموزان است بنابراین تلاش می کنیم بستر رشد دانش آموزان فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: به مناسبت فرارسیدن۱۳ آبان و روز دانش آموز، مدیران مدارس ،خلاقانه به طور ویژه، دانش آموزان را مورد تکریم قرار دهند و برنامه های متنوعی از جمله، برنامه های اردویی در مدارس برگزار کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: مدیران مدارس در تکریم دانش آموزان گوی سبقت را از هم بربایند و تلاش کنند روز دانش آموز به عنوان یک روز ماندگار در ذهن دآنها نقش ببندد.

وی ادامه داد: به واسطه وقوع چند حادثه برای دانش آموزان در این آبان ماه در سال های مختلف، امسال دهه ای را به نام شهدای دانش آموز از ۴ الی ۱۳ آبان نامگذاری کردیم لذا مدارس با برگزاری یادواره ها وبرنامه متعدد خلاقانه، یاد و خاطره شهدای دانش آموز را گرامی بدارند.

به گزارش بسیج، مدیرکل آموزش وپرورش فارس که روزهای دوشنبه خود ومدیران آموزش وپرورش سراسر استان را به دوبرنامه مدرسه ومسجد محوری اختصاص داده درپایان این مراسم در جمع صمیمانه دانش آموزان ومعلمان این آموزشگاه حضور و از نزدیک با آنها دیدار وگفتگو کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار