خبرهای داغ:

تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی برای نظام یک برکت است

در بیانیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی آمده است: تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی برای نظام یک برکت است که از یادگاران و میراث با ارزش حضرت امام راحل بوده است.
کد خبر: ۹۵۵۰۶۰۲
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

همزمان با آغاز هفته بسیج دانش آموزی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه بیانیه ای را منتشر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

با آرزوی نصرت و پیروزی برای رزمندگان اسلام در اقصی نقاط جهان خاصه فلسطین عزیز و گرامیداشت روز ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز.

تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی برای نظام یک برکت است که از یادگاران و میراث با ارزش حضرت امام امت رحمت الله علیه بوده که با اقدام الهی خود نظام را تثبیت و تمام نقشه‌های دشمن را باطل کرد.

بسیجی که در آن نگاه جهان شمولی هست هدفش فقط ایران عزیز نیست فراملی است حتی برای حمایت از سیاه پوستان آمریکا که مورد ظلم واقع شده بودند در سوم خرداد ۵۹ ستاد بسیج خواستار راهپیمایی شد.

در برنامه‌های این ایام هم سعی شود جهت تبیین و تحلیل مسائل تاریخی و روز متناسب با نیاز نسل جوان و نوجوان و مطالبات آنان با هدف اقناع فکری و ذهنی دانش آموزان برنامه ریزی و اهداف و افکار پلید و خبیث دشمن به آنان معرفی شود.

مقوله دانش آموز محوری که مورد تایید مسئولین بوده که باید میدان عمل را به خود دانش آموز داد تا با خودباوری و اعتماد به نفس به نحو شایسته نقش آفرینی کند.

حضور تشکل‌های دانش‌آموزی در مسیر انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های این ایام و دیگر مناسبت ها حائز اهمیت بوده و دشمن که این روزها با ترفندهای مختلف درصدد دور کردن مردم به ویژه نسل جوان از نظام و انقلاب شهدا هستند باردیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۴۰۲ دشمن را از رسیدن به هدفش ناکام خواهیم گذاشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار