خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه از برپایی اردوی یک روزه ویژه بسیجیان به قم و جمکران همراه با برنامه های فرهنگی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۰۶۱۰
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، ویژه برنامه اردوی زیارتی قم و جمکران همزمان به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه با حضور بسیجیان پایگاه و نمازگزاران مسجد با همکاری مسجد علی بن ابیطالب (ع) در این محله برگزار شد.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این اردو با هدف زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) برپا و با استقبال خوبی از سوی دانش آموزان همراه و اجرای سرود توسط جمعی از دختران حلقه شهید رضا جامی در این اردو انجام و همچنین بسته های خوراکی به همت جهادگران بسیجی جهت پذیرایی از زائران تهیه شد.

او افزود: دیدار با علی اکبر حائری از مداحان سرخه ای در حاشیه ی این اردوی زیارتی و همچنین اجرای سرود توسط دختران از حاشیه های این برنامه بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) تصریح کرد: به همت مسوول علمی پایگاه و با هماهنگی های انجام شده، سری دوم مسابقه کتابخوانی قهرمان من با عنوان کتاب های شهید همت و آرمان عزیز برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

همچنین اردوی نیم روزه اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه جهت عرض خداقوت به اعضای شورا در فعالیت های شش ماهه اول سال و همکاری در برپایی نمایشگاه اسوه برگزار و آموزش بافت شالِ گردن به اعضای شورا از  حاشیه های این اردو بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار