وزیر دادگستری:

تعزیرات گشت‌های مشترک را برای پیشگیری از وقوع تخلف با جدیت، انجام دهد.

رحیمی گفت: انتظار دارم اگر دستگاه‌های دیگر وظایف نظارتی را خوب انجام نمی‌دهند تعزیرات گشت‌های مشترک را برای پیشگیری از وقوع تخلف با جدیت، سرعت و بازدارندگی انجام دهد.
کد خبر: ۹۵۵۰۷۶۲
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، وزیر دادگستری در جمع کارکنان اداره تعزیرات حکومتی  با اشاره به اهمیت وظایف تعزیرات حکومتی گفت: تعزیرات مرجع رسیدگی است و انتظار دارم اگر دستگاه‌های دیگر وظایف نظارتی را خوب انجام نمی‌دهند تعزیرات گشت‌های مشترک را برای پیشگیری از وقوع تخلف با جدیت و با دقت سرعت و بازدارندگی انجام دهد.

 

رحیمی بر تعامل با دستگاه‌های دیگر تاکید کرد: مردم حاکمیت را می‌شناسند و تعزیرات تلاش کند تا با هماهنگی و تعامل با ستاد تنظیم بازار و دستگاه‌های دیگر گشت‌های مشترک را بیشتر فعال کنند تا مردم آثار حضور تعزیرات را در ثبات قیمت‌ها و کالا‌ها ببینند

وی همچنین با بررسی مشکلات و چالش‌های پیش روی کارکنان تعزیرات برای پیگیری قول مساعد داد.

در ابتدای این دیدار میری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: ۱۱۲ هزار و ۳۰۴ واحد صنفی مجوز دار در استان فعالند و بیش از ۷۸ هزار واحد صنعتی و ۴۹۰ واحد معدنی و۶۸۰۰ محدوده معدنی داریم و ۵ واحد کارخانه لبنی و سه منطقه اقتصادی و ۷۰۰ اثر ثبت ملی داریم.
وی افزود: تعزیرات حکومتی در استان متاسفانه در مدت ۳۰ سال افزایش نیرو نداشته و در کرمان که ۲۸۶ پست مصوب داریم اکنون  فقط ۸۲ نفریم و کمتر از یک سوم ساختار سازمانی نیرو داریم

میری ادامه داد: : با توجه به گستردگی استان ده اداره تعزیرات داریم و مابقی شهرستان‌ها بصورت اقماری زیر پوشش شهرستان مادر با وسایل نقلیه اسقاطی و مکان استیجاری اداره می شوند.
در ادامه نماینده کارکنان تعزیرات حکومتی و نماینده خانواده ایثار گران این اداره کل مشکلات و چالش‌های پیش رو را با وزیر دادگستری مطرح کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار