فرماندار چناران از اجرای مانور آمادگی مقابله با بحران‌های غیر مترقبه با هدف کاهش خسارات، بهینه‌سازی و افزایش سطح پایداری شبکه برق‌رسانی به ویژه در زمان وقوع قطع برق همزمان با هفته پدافند غیرعامل خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۰۷۸۲
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷

مانور سراسری قطع برق و آماده بکاری مولدین در چناران+عکس

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از چناران، همزمان با هفته پدافند غیرعاملمانور سراسری قطع برق، کنترل و ارزیابی آمادگی به کار مولدین برق مشترکان در شهرستان چناران برگزار شد.

مانور سراسری تست آماده به کاری مولدین تامین برق مشترکین حساس، همزمان با به کارگیری ۵ اکیپ عملیاتی این مدیریت در شهرستان چناران انجام شد.

گروه های عملیاتی ضمن سرکشی به شماری از مشترکین حساس ازجمله: فرمانداری، مراکز پرورش ماهی، پمپ بنزین و مرغداری ها، ضمن بررسی از عملکرد آماده به کاری، چک لیست مرتبط را نیز تکمیل کردند.

محسن مه آبادی، فرماندار شهرستان چناران در حاشیه برگزاری این مانور با اشاره به نقش مهم پدافند غیرعامل درحفظ دستاوردهای صنعت برق، اظهار کرد: باید همواره آمادگی لازم را جهت مقابله با بحران‌ها داشته باشیم تا بتوانیم اختلال در انرژی برق و خسارات ناشی از آن را کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: این مانور با هدف کاهش خسارات، آمادگی برای مقابله با بحران‌های غیر مترقبه، بهینه‌سازی و افزایش سطح پایداری شبکه برق‌رسانی به ویژه در زمان وقوع بحران برگزار شده است.

فرماندار شهرستان چناران افزود: این مانور کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و کمترین حجم خاموشی، بیشترین میزان بهره‌وری در هنگام بحران حاصل شود.

مه آبادی، تصریح کرد: درجهت مقاوم کردن پایه ها، تبدیل شبکه سیم به کابل انجام شد تا در بروز حوادث، خسارات به حداقل ممکن برسد.

خبرنگار/ملیحه مداح

ارسال نظرات
پر بیننده ها