خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) بابیان اینکه رابطه بین مسجد و پایگاه، پیوندی ناگسستنی است، گفت: وجود پایگاه‌ مقاومت بسیج در مسجد، پشتوانه‌ای برای تداوم برنامه‌های ملی و مذهبی است.
کد خبر: ۹۵۵۰۸۳۷
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام مهدی ستارزاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در جلسه امور صیانت از مساجد که با حضور اعضای این مجمع در ناحیه امام حسین(ع) برگزار شد، با تاکید بر ارتباط محکم مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج، گفت: وجود پایگاه مقاومت بسیج در مسجد، پشتوانه محکمی برای تداوم اجرای برنامه‌های ملی، مذهبی و کادرسازی برای حضور مردم آن محله با هدف ایجاد مسجد بانشاط، می‌باشد.

وی ادامه داد : مساجد و پایگاه‌هایی که ارتباط مستقیم و محبت دو طرفه دارند، یک فضای معنوی و قلبی را بین نمازگزاران و بسیجیان ایجاد می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: در صورت ایجاد اختلاف بین اعضای برخی امنا و بسیجیان، در وهله اول باید سرمنشأ آن پیدا شود و سپس به حل آن پرداخت.

حجت‌الاسلام ستارزاده تصریح کرد : هرگونه اختلاف در مسجد و پایگاه، مطرود است و اینگونه اختلافات باعث دوری مردم از مسجد و خالی شدن مساجد از نمازگزاران می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات