زنجان-مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، با یادآوری اینکه استفاده از نخبگان مهارتی در بنگاه‌های اقتصادی از دیگر مزایای شرکت‌کنندگان در مسابقات ملی مهارت به شمار می‌رود، افزود: در این دوره از مسابقات ملی مهارت، شاهد رقابت ۲۵۰ نفر از سراسر کشور در رشته‌های مد و لباس، طراحی مد، شیرینی‌پزی و رباتیک بودیم.
کد خبر: ۹۵۵۰۸۵۲
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷

رقابت ۲۵۰ نفر از سراسر کشور در مسابقات ملی مهارت زنجان

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ محمدرضا انصاری در آیین اختتامیه رویداد ملی مهارت در زنجان، با اشاره به اینکه حاضران در این دوره از رقابت‌ها از آموزش‌های ارائه شده به صورت رایگان بهره‌مند شدند، گفت: علاوه بر این، برندگان این دوره از مسابقات قرار است از تسهیلات بانکی نیز برخوردار شوند.

وی با یادآوری اینکه استفاده از نخبگان مهارتی در بنگاه‌های اقتصادی از دیگر مزایای شرکت‌کنندگان در مسابقات ملی مهارت به شمار می‌رود، افزود: در این دوره از مسابقات ملی مهارت، شاهد رقابت ۲۵۰ نفر از سراسر کشور در رشته‌های مد و لباس، طراحی مد، شیرینی‌پزی و رباتیک بودیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با قدردانی از همکاری دانشگاه آزاد اسلامی زنجان و یک شرکت خصوصی در همراهی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای در برگزاری رویداد کشوری مهارت، اظهار کرد: خوشبختانه در این دوره از رقابت‌ها شاهد ارائه طرح‌های بسیار ارزنده از سوی شرکت‌کنندگان بودیم و به طور کلی می‌توان اذعان کرد که این رویداد کشور بدون حاشیه در زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که همواره مورد تاکید برگزارکنندگان این رویداد است، بحث رعایت اخلاق حرفه‌ای است که خوشبختانه در این رقابت‌ها شاهد رعایت کامل آن از سوی شرکت‌کنندگان بودیم، تصریح کرد: تلاش شد تا در برگزاری این رویداد کشوری از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی و نیز خیرین حوزه مهارت استفاده شود.

ارسال نظرات