خبرهای داغ:

ایران مقتدر هیمنه آمریکا را شکسته است

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش گفت: هیمنه آمریکا شکسته شده و این موید اقتدار ایران در منطقه است.
کد خبر: ۹۵۵۰۸۷۳
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ سرگرد پاسدار عباس احسانی فرد جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال علیه السلام در مراسم چفیه های بهشتی که در دبیرستان پسرانه سرای دانش برگزار شد، در این مراسم گفت: تفکر بسیجی یک احساس آمیخته با عقلانیت است، حرکت و عمل همراه با آرمانگرایی با نگاه به افق دور دست است.

 

وی افزود: تفکر بسیجی بدان مفهوم است ، هر جا بسیجی بوده یا حرکت جهادی صورت گرفته است، اگر در علم آموزی و تحصیل هر چه بیشتر تلاش کنید نشات گرفته از تفکر بسیجی است.

 

سرگرد عباس احسانی فرد پیشرفت و اقتدار ایران امروز را مرهون این تفکر ناب دانست و تصریح کرد: آسایش و امنیت امروز ما وامدار خون شهداست و اگر امروز ناوچه های ایرانی به ناوهای آمریکایی دستور می دهند و آنها عقب نشینی می کنند ، حاصل تفکر بسیجی است و با شهادت شهید فهمیده ها به دست آمده است.

 

 

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش با اشاره به تحولات اخیر منطقه بیان کرد: مواضع آمریکا در عراق و سوریه توسط محور مقاومت مورد حمله قرار گرفت و این اقتدار محور مقاومت در منطقه را می رساند.

 

 

وی یادآور شد: از شهرستان شوش دانیال علیه السلام تعداد زیادی از دانش آموزان به جبهه ها رفتند و حضور پرشور آنها در جبهه های حق علیه باطل نشان دهنده بصیرت و نگاه ژرف آنان به انقلاب اسلامی بود .

 

 

سرگرد پاسدار احسانی فرد عنوان کرد: ایران مقتدر به عنوان یک قدرت منطقه است و هیمنه آمریکا شکسته شده است. و جنایتی که امروزه رژیم صهیونسیتی علیه مردم فلسطین مرتکب می شود بر هیچ کسی در سراسر دنیا پوشیده نیست و بزرگترین حامی این رژیم منحوس آمریکا است که بسیار واضح و آشکار است.

 

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش خاطر نشان کرد:طبق فرمایشات مقام معظم رهبری به قله‌ها نزدیک شده‌ایم، به یاری خداوند از این گردنه های سخت عبور خواهیم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار