رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: ۱۳ آبان نماد ایستادگی ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا است.
کد خبر: ۹۵۵۰۹۶۸
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمدصالح جوکار با بیان اینکه با شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران، نظام سیاسی مردم‌سالاری دینی ظهور یافت و منافع استراتژیک و راهبردی استکبار، به‌ویژه زیاده‌خواهی‌های ایالات‌متحده آمریکا در جهان و به‌ویژه در منطقه حساس خاورمیانه و خلیج‌فارس با چالش‌های جدی و متعددی روبرو شد، اظهار کرد: ملت همیشه بیدار ایران در روز ۱۳ آبان زیباترین جلوه وحدت را به نمایش گذاشته و با مشت‌های گره کرده و فریاد‌های رسا، ضمن حمایت از ملت مظلوم فلسطین، بار دیگر استکبارستیزی خود را همراه با ندای آزادی و آزادگی امت‌های اسلامی فریاد خواهند زد.



رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس از دانشجویان و دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم استان یزد برای حضور پرشور در راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان دعوت کرد و گفت: ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز در واقع روز مبارزه با استکبار جهانی و نه گفتن به نظام سلطه است.

وی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و گفت: ۱۳ آبان به‌خوبی نشان داد که راه موفقیت و پیشرفت ایستادگی در برابر استکبار و استبداد است؛ در روز سیزدهم آبان ماه مردم ایران با شرکت در راهپیمایی همراه با ابراز استکبارستیزی خود اقدامات رژیم اشغالگر صهیونیستی در رابطه با شهادت زنان و کودکان غزه و همچنین ادامه جنایت‌هایی که اشغال‌گران با پشتیبانی شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار علیه مردم مظلوم غزه صورت می‌دهند را محکوم خواهند کرد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم‌اکنون در اقصی نقاط جهان مبارزه با نظام سلطه و صهیونیسم جهانی، موردتوجه و احترام است، ادامه داد: در شرایط کنونی اتحاد مسلمانان اهمیت ویژه‌ای دارد و باید از نهاد‌های بین‌المللی و مجامع بین‌المللی درخواست ورود به این موضوع و برخورد با این رژیم آدم‌کش، جنایتکار و دیوانه داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله با شرایط و بصیرت ایجادشده در جهان و منطقه رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست و شاهد نابودی آن در آینده نزدیک خواهیم بود.

ارسال نظرات